pátek 9. prosince 2016

RECENZE deodorant Salt of the Earth

Dostala jsem nabídku vyzkoušet přírodní deodorant Salt of the Earth z e-shopu: www.bohatstvo-prirody.sk. Tentokrát je to na testování opravdu zajímavý produkt! Na první pohled mě to zaujalo nejen svým nápadem, ale také vzhledem. Tak se pojď podívat, jak recenze dopadla!



V poslední době hodně směřuji k přírodním produktům. Zjistila jsem, že mě a mé pokožce povětšinou vyhovují. Tento deodorant funguje na principu čisté přírodní ochrany. Je netoxický a hypo-alergenní. Při přivonění cítím pouze lehký závan soli, jinak není nijak parfemovaný. Nezanechává bílé stopy na oblečení. Dá se nanést i na jiné části těla, než je podpaží (například na chodidla, pokud zde máš problém s nepříjemným pocením a zápachem). A také NENÍ testován na zvířatech (vhodný pro vegetariány i vegany).

U popisu produktu píší: "Táto látka bola používaná ako deodorant po stáročia. Zabraňuje rastu baktérii spôsobujúcich zápach v podpazuší bez toho, aby Vám zablokovali potné žľazy. Vaše telo sa naďalej zbavuje nebezpečných škodlivín avšak bez nepríjemného zápachu."

Deodoranty neobsahují: Aluminium Chlorohydrát, parabeny, alkohol, parfémy, minerální oleje, propelenty (stlačené plyny ve spreji), triklosan

Samotný vzhled produktu je minimalistický, jednoduchý, díky nápisu Salt od the Earth roztomilý. Je opravdu malý, proto také praktický. Vleze se do každé kabelky a nebude zaclánět. Obal je praktický. Jednoduše se odšroubuje vršek a je to, nic se nemusí vysouvat.

Jakmile deodorant aplikuji, zanechává tenkou vrstvu soli (potasium alum). Příjemně klouže po pokožce. Zanechává takový "chladivý", velmi příjemný pocit.

A funguje to? To je asi ta nejdůležitější otázka. Po aplikaci jsem se skutečně pár hodin cítila "v suchu". Poté jsem však potřebovala znovu aplikovat. Nemůžu říci, že je zázrak, po kterém bych se přestala potit. Ovšem svůj účel to splňuje, eliminuje zápach, velkým plusem je jeho přírodní složení, dodává pocit svěžesti a praktické balení mi umožňuje jej nosit všude s sebou.

Žádné komentáře:

Okomentovat