středa 21. prosince 2016

Moje zimní nezbytnosti!


Již jsem psala podzimní nezbytnosti a tentokrát se podíváme na ty zimní. Samozřejmě jsou to věci, bez kterých se člověk snadno obejde, mě ale v tomto období dělají radost a jsou (dle mě) pro vánoční čas typické. Můžeš to tedy brát jako moje "vánoční oblíbence".



Nejprve začnu něčím nekosmetickým. Zimu si nedokáži představit bez teplého a příjemného pyžama s vánočním motivem (nebo aspoň srdíčky), k tomu patří chlupaté ponožky, příjemná deka a na chuť ještě čaj v roztomilém hrníčku + film nebo seriál. Jo, nyní jsem ti popsala takovou pohodovou chvilku, kterou si čas od času dopřeji.


Jelikož trpím chronickou rýmou, tak jsem si tento hendikep rozhodla zpříjemňovat. Jsem "kapecníkofil". Miluji různé designy kapesníků a vždycky mi taková malá roztomilá krabička udělá radost. Ve vánoční čas mi tedy nesmí chybět tyto tematické kapesníky.


Nivea je má velmi oblíbená značka. Je snadno dostupná, za přijatelné ceny. Velmi jsem si oblíbila jejich sprchové tělové mléko (124Kč). V zimě je má pokožka velmi vysušená a potřebuje zvýšenou hydrataci. Po tomto tělovém mléku do sprchy mám pokožku nádherně jemnou a hydratovanou. Nezanechává stopy na kůži a příjemně (ne nijak dráždivě) voní. Mohu ti jej na 100% doporučit! Na fotce je také tělové mléko do sprchy pro normální a suchou pokožku - varianta kakao a mléko (97Kč).


Po sprše přece jen ještě hydratuji. Na zimu jsem si zamilovala tělové mléko od Avonu (Naturals Body) s příchutí vanilky a santalového dřeva (59Kč). Vanilka ve mně evokuje vánoce. Voní sladce, ale ne příliš. Je spíše vodovější, ale to po hutném mléku značky Nivea oceňuji. Rychle se vstřebává, za 10 sekund po nanesení nejsem omezována. Ze stejné edice mám také krém na ruce. Ten má stejné vlastnosti. Je krapet hutnější, ale pořád spíše "vodovější", rychle se vstřebává a nádherně voní! Ruce vydrží hydratované po celý den (a to mám opravdu suchou pokožku).


Ještě chvíli zůstaneme u rukou. Pro zimu je pro mě charakteristická vínová/burgundy barva. Tento lak je od Rimmel 60 sekund Super Shine (49Kč) - odstín 321 It's The Cherry On Top. Nádherně kryje v první vrstvě. Nosím gelové nehty, proto mi vydrží i 2 týdny bezchybný, na normálních nehtech nevím. Aplikátor je širší, ale to mi nevadí. Barva je prostě kouzelná! No uznej sama!


A naposled tu mám věci, které ode mě moc dobře znáte. Jsou to balzámy EOS. Miluji tyto balzámy, proto jsem si z notino.cz objednala jejich vánoční edici (343Kč). Balení obsahuje vanilkový EOS, který voní spíše jako sušenky (Vanilla Bean). A také EOS s vůni zimního ovoce (Winterberry). Oba voní naprosto nádherně, ne nijak přehnaně, přeslazeně - to nemám ráda. Skvěle hydratují… však to ode mě znáš. A také nemůžu zapomenout na svíčku Yankee Candle s vůní vanilky (104g za 349Kč). To je naprostá klasika, dokáže spolehlivě navodit vánoční atmosféru.

Poznámka: po kliknutí na název produktu se ti zobrazí e-shop, kde jej můžeš zakoupit!

A jaké jsou tvé zimní nezbytnosti?

Žádné komentáře:

Okomentovat