úterý 6. prosince 2016

RECENZE balzámy EOS

Jak jsem již v předchozím článku zmínila, ráda bych se tentokrát věnovala recenzi na balzámy na rty značky Eos. Už jsem jich pár otestovala a za tu dlouhou dobu užívání jsem si udělala na ně i názor. A tady je!



Tyto balzámy stojí okolo 169Kč a mají 7g (při čemž jiný tyčinkový balzám má třeba 4g), vydrží ti tedy opravdu dlouho. Někdo může namítat, že cena je vysoká, podle mého názoru se vyplatí připlatit za tuto kvalitu a množství.

Jelikož se tyto balzámy setkaly s velkým úspěchem, existuje mnoho a mnoho padělků, které budou jinak vypadat, budou mít jiné složení a dokonce mohou i podivně zapáchat. Vyvarujte se tomu a objednávejte na ověřených stránkách. Já objednávám na www.notino.cz.

Proč jsou tyto balzámy tak kvalitní? Jejich složení je čistě přírodní, čemuž dávám rozhodně přednost oproti chemickým slátaninám. Neobsahují žádné parabeny, ftaláty, lepek, ani vazelínu z ropy… Naopak v jejich složení najdeme přírodní pečující oleje, hydratační bambucké máslo a vitaminy C a A. Odvodit si tedy můžeme, že naše rty dostanou potřebnou výživu a hydrataci.

Jaké jsou účinky těchto balzámů? Hydratují, vyživují, zvláčňují, zjemňují, chrání a zklidňují. Skutečně pokud si večer namažu tento balzám na rty, ráno se probudím ještě s jemnými a zvláčněnými rty.

Co já osobně oceňuji? Není nutno zmiňovat, že design je prostě roztomilý, nápaditý a hravý! Neztratí se v žádné kabelce, což se mi u tyčinkových běžně stávalo. Tento hned najdu a rty přemažu. Vždy mám jeden u sebe v malé kabelce, jeden v kabelce/batohu do školy, jeden u postele a jeden na stole, když pracuji, abych mohla hydratovat. Osobně oceňuji, že tyto balzámy nebarví rty. Je to vyloženě ošetření bez jakýkoliv třpyteček a pigmentu. Můžu si tedy bezmyšlenkovitě přetírat rty hodiny a hodiny a nebudu vypadat jak klaun. Jsem majitelkou velkých rtů, proto se mi také libí větší plocha balzámu, kdy jen přetřu jedním tahem a je to!

Tato značka vyrábí také krémy na ruce v roztomilém, malém a praktickém balení. Já mám růžovou verzi a nosím ji vždy u sebe v kabelce, abych hydratovala své ruce. Rychle se vstřebává, krásně ruce zjemní a vyživí.

Ráda bych začala tak trochu srdcovou záležitostí. Eos s příchutí jahodový sorbet byl můj první. Dostala jsem ho od kamarádky k narozeninám v době, kdy ještě nebyly tolik rozšířené do podvědomí lidí tady v České republice. Z dárku jsem byla tenkrát nadšená a do teď jsem!
Tento Eos má baby pink barvu, kterou já žeru! Voní naprosto nádherně. Možná by někdo mohl namítat, že je až moc sladký. Mně to nevadí, ale někdy se trošku bojím, že jej sním. Po tom co aplikuji na rty a olíznu si je, cítím, že má balzám velmi příjemnou chuť (to je plus navíc). Tento balzám mám na stole u počítače.
Tento Eos jsem si koupila hned vzápětí po dobré zkušenosti s předchozím. Jeho barva je tentokrát baby blue, kterou mám taky moc ráda. Nemůžu se nabažit, jak jsou tyto balzámy prostě roztomilé! Tento již nevoní tak silně a intenzivně. Je to lehce nasládlá vůně. Borůvky z něj necítím, ale nějak mi to nevadí. Sestra mi třeba řekla, že ji nevoní, že ji voní jen ten růžový (jahodový sorbet). Tento mi cestuje všelijak po kabelkách.
Tenkrát tu máme jeden krásně červený s kapkou vínové. Dlouho jsem se rozmýšlela, jestli tento nebo Summer Fruit, ale intuicí padla volba na toten. Nejprve voněl tak svěže, letně a lehce sladce. Tento balzám mám ve školní tašce, proto jej vytahuji opravdu velmi často a mám ho už jen zbyteček. Časem přestal úplně vonět a nyní je skoro bez parfemace. Vůbec mi to nevadí, naopak jsem i ráda, aspoň se mi neočuchá.
A máme tu poslední přírůstek do mojí Eos rodinky. Troufám si říci, že tento je můj nejoblíbenější. Můj název blogu napovídá, že miluji vanilku a v kombinaci s mintovou vůní je to prostě báječné kombo! Mezitím co vanilka tomu dodává sladkou chuť a vůni, mint pěkně osvěží a dodává šmrnc. Byla to láska na první přivonění. Bála jsem se, že mentol mi na rty nebude dělat dobře, ale nakonec je to ta nejlepší verze. Tento mám u postele, ale brzy si budu muset koupit nový, jelikož mi dochází.

Žádné komentáře:

Okomentovat