úterý 20. prosince 2016

RECENZE lak z e-shopu LakiLaki.cz

Vlastním lampu na dělání gelových nehtů. Nehty si dělám většinou co 2 týdny (někdy dříve, někdy později). Lak vydrží vždy bezchybný, ovšem nehty mi rostou velmi rychle a po dvou týdnech už to nevypadá příliš pěkně.
Upravené nehty jsou pro mě podmínkou, abych se cítila dobře. Každý den dáváme světu na obdiv naše ruce, ukazujeme je veřejnosti a i my samy neustále míříme na ně svýma očima. Také si myslím, že každá žena by o své ruce měla pečovat (ale samozřejmě i muži). Nemyslím tím, že je nutností nosit gelové nehty a výrazné laky. Postačí upravený vzhled.

Laků jsem již vyzkoušela desítky a desítky. Některé jsou mé oblíbené, jiné mě nezaujaly. Rozhodla jsem se, že vám sem občas vložím nějakou tu fotku mých nehtů s popisem, jaký lak jsem použila a jak jsem s ním spokojená. Budou to takové kratší a rychlejší články pouze pro zábavu a pro ty, kteří také tolik ulítávají na nehtech.



Velmi často volím pouze nějakou nude nebo světlou nevýraznou barvu (v tomto případě růžovoučkou). Hodí se ke všemu, je elegantní i sportovní, nic s ní nepokazíte a na ruce neupoutáte takovou pozornost. Někdy mám však náladu to něčím okořenit! Nepotrpím si na příliš přeplácané a extravagantní nehty, to ne. Ale ráda si nalakuji pouze jeden nehet trošku jinak.


Tentokrát jsem své ukazováčky potřela třpytkatým lakem. Tohle je konkrétně Glitter lak na nehty No. 15 Sprinkles stars (10ml) z e-shopu: www.lakilaki.cz.
Obsahuje poměrně velké kousky flitrů, proto dosáhnete úplně třpytivého nehtu bez problému. Štěteček nanáší dostatek třpyteček. Není to jedna třpytka na centimetr čtverečný. Schnul mi přibližně: 20 minut. Jak už to tak bývá, třpytkaté laky velmi dobře drží na nehtech a hůře se odlakovávají. Ale právě pro jejich výdrž tyto laky milujeme!

Žádné komentáře:

Okomentovat