pondělí 5. prosince 2016

HAUL z e-shopu I-Moda

Otestovala jsem pro tebe další e-shop s oblečením a doplňky. Tentokrát se jedná o e-shop na této webové adrese: www.i-moda.cz. Na úvod bych chtěla říci, že mi NIKDO nezaplatil, abych produkty vychvalovala do nebes. Můžeš se spolehnout na upřímnou recenzi.

Nachází se tam opravdu velká škála různých stylů oblékání a taky různých cenových kategorií. Dá se zde nakoupit za opravdu pár kaček a to mě právě zaujalo!

Objednala jsem si letní top na ramínkách ve velikosti S.

Mívám velikost XS/S a sedí mi tak akorát. Jedná se o lehký šifón. A část je také doplněna krajkou, což je takový pěkný malý detail. Cena je 390Kč.
Tohle je přesně ten styl triček, které já mám ráda. Je to jednoduché, ale zároveň elegantní. Vydám se v tom jak do školy, tak večer na party. Zkrátka takový univerzální kousek.
Bála jsem se, aby bílá nebyla průhledná, naštěstí se top skládá ze dvou vrstev (na zádech je jen jedna vrstva, tak tedy trochu prosvítá, ale mě osobně to nevadí, vždy mám přes ruce přehozený nějaký svetřík nebo sako).
Kvalita je to, co mě překvapilo nejvíce! Abych byla upřímná, nečekala jsem, že mi přijde až tak pěkný a hlavně kvalitní kousek. Zpracování je též pěkné, nikde nic netrčí (žádné nitky). Jsem velmi spokojená.
Objednávej: zde <<<


Vybrala jsem si také malé náušnice z chirurgické oceli jakosti 316L ve tvaru srdíčka.

Na tomto e-shopu mají hlavně spoustu levné bižuterie. Všechny ty náušnice, náramky, prstýnky, řetízky apod… jsou za opravdu přijatelné ceny, proto jsem neodolala a jeden kousek přihodila k tomu tričku.
Stály krásných 99Kč. Já osobně preferuji u náušnic chirurgickou ocel, jelikož jsou šetrné pro mé dírky v uchu (u nekvalitních náušnic mívám problémy). Také se mi líbí, že to nejsou klasická srdíčka, ale trošku "šikmá". Nevypadá to tedy tolik kýčovitě a infantilně. Povrch je lesklý. Vzadu jsou náušnice dost dlouhé, zarážka je pevná (až se špatně z ucha odepínají), tedy se nemůže stát, že by ti z uší vypadly. Co více říct? Náušnice jsou zkrátka takové, jaké je vidíte na obrázku.
Objednávej: zde <<<

Žádné komentáře:

Okomentovat