středa 28. prosince 2016

NÁKUPY z e-shopu bioruza.sk!

O tomto e-shopu www.bioruza.sk jsem již slyšela od jiných blogerek, a proto jsem ráda, že jsem dostala tu možnost také něco vyzkoušet. Jedná se o slovenský e-shop, který plánuje zasílat i do České republiky HURÁ! Velmi mě zaujalo, že se jedná o přírodní a biokosmetiku, která není testována na zvířatech!



Luxusní parfém s růžovým olejem

Jako první jsem si vybrala tento parfém. Má 50ml a stojí 10€. Neobsahuje parabeny a agresivní konzervační látky. Je antialergický.

Balení krabičky je růžové kytičkované, což na mě působí velmi sympaticky a žensky. Samotný flakonek působí na první pohled jako designový kousek. Ovšem musím vytknout víčko, které má velmi ostré hrany a při otevírání parfému s tím trošku bojuji, abych se nepořezala. Flakonek je sám o sobě velmi lehký, což je praktické. Má na sobě nálepku s nápisem Luxury Parfum, myslím, že by lépe vypadalo, kdyby tento nápis byl přímo na flakonku, ne nalepený. Ubírá tomu na luxusu.

Jedná se o velmi svěží vůni květin. Myslím si, že je ideální na období jara a léta. Na zimní čas preferuji teplejší a sladší vůně. Není to vůně nijak výrazná, čehož jsem se bála.Naopak je to vůně příjemná, a ačkoliv vybočuje z řady mých obvyklých vůní, zamilovala jsem si ji! Doporučila bych ji jak mladým slečnám, tak starším - je velmi univerzální.

S výdrží je na tom průměrně. Rozhodně to není vůně, kterou si ráno nastříkáte a večer ji budete na sobě ještě cítit. Ovšem na takové občasné přestříkání, je super. Vydrží bez problému takových 6 hodin. Určitě mě nezklamala a mohla bych ji s čistým svědomím doporučit!


Glycerinové mýdlo s růží

Tohle mýdélko je ručně vyráběné. Má 80g a stojí 1,80. Hned na první pohled mě oslnilo svým roztomilým a dívčím vzhledem. Je tmavě růžové (krapet do červena a oranžova) a voní po růžích (překvapivě). Vůně je to svěží, květinová, lehce nasládlá… naprosto dokonalá.

Výhoda glycerinových mýdel je, že mou pokožku nevysušují. Naopak ji krásně hydratují a zanechávají hebkou. Tohle není výjimkou. Dokáže vytvořit bohatou pěnu a vůni růži na sobě cítím ještě dlouho po koupeli.

Díky krásnému vzhledu si myslím, že by to byl i krásný dárek pro maminku, babičku nebo třeba sestru. Na výběr máš ještě z mnoha možností/vůní a designů. Mně zaujalo ještě mýdlo s názvem Exotik, ale i Mléčná čokoláda. No vyzkoušela bych je nejraději všechny!


Balzám na rty z růžové vody

E-shop se specializuje na kosmetiku z Bulharska na bázi růžového oleje a růžové vody. Ani tento balzámek nezůstal v tomto stylu pozadu. Stojí 1,68€. Jedná se o opravdu malinkatý balzámek.Jeho obal je velmi jemný a minimalistický. Víčko má ve tvaru velmi světle růžové růžičky, což je krásný detail. Systém je vysouvací, tedy velmi praktický. Na průřezu je oválný, což mě překvapilo, jak praktické je… velmi dobře se nanáší.

Obsahuje UV filtr, takže dokonalé na léto! Popis balzámu nám říká: "Vitamín E je silný antioxidant, ktorý blokuje pôsobenie voľ- ných radikálov. Včelí vosk má regeneračné účinky a zjemňuje pokožku pier. Obsahuje tiež bambucké maslo, ktoré udržuje úroveň lipidov a vlhkosti, premasťuje a hydratuje citlivú pokožku pier. Prípravok je BEZ PARABÉNOV."

Balzám voní velmi příjemně. Není to nijak přeslazená vůně. Naopak pěkně květinová a zároveň krémová/másličkovitá. Nikoliv svěží. Sám o sobě je balzám bezbarvý (v obalu růžový), proto ideální do kabelky na občasné přetření, nepotřebuješ k tomu zrcádko. Pěkně hydratuje a zvláčňuje rty. Není to první záchrana při opravdu maximálně popraskaných rtech, ale jako prevence… k tomu nemám nic proti! Je to fajn balzám.


Denní krém

K tomu jsem měla v balíčku ještě dáreček navíc v podobě miniaturky denního krému (5ml). Je to tak maličkaté, že je to naprosto kouzelné a byla to láska na první pohled! Co ke krému říci? Není nijak parfemovaný, což je velké plus, krásně hydratuje, nedráždí pokožku…


A co říci na závěr?

Přišel mi krásný, provoněný, růžový balíček, do kterého jsem se naprosto zamilovala. Nejen že ty produkty krásně vypadají, navíc jsou opravdu super! Vypadá to skvěle, proto si myslím, že je to ideální dárek pro babičku, maminku, tetičku, sestru nebo kamarádku. Mě by tato sada určitě potěšila!

Žádné komentáře:

Okomentovat