úterý 1. listopadu 2016

Trápí tě mastné vlasy bez objemu?

Ráda bych některé své články věnovala ryze dívčím tématům, kde ti doporučím produkty, s kterými jsem měla tu čest a jsem s nimi více než spokojená. Najít právě takový "kouzelný" produkt může být pro někoho těžké, a proto ti usnadním hledání.

Tentokrát tu pro tebe mám vychytávku, která ti pomůže v boji proti mastným vlasům nebo pouze se stylignem, jestliže tvé vlasy postrádají objem a každý vlas ti stojí na jinou stranu a dělá si, co ho jen napadne. Někdy zkrotit hřívu je skutečné umění…

Vyzkoušela jsem již desítky suchých šamponů; na objem, na rovné vlasy, na kudrnaté, na blonďaté vlasy i pro brunety. Zabrouzdala jsem do levnější škály kosmetiky i do té dražší. No a tady máme vítěze! Představuji ti suchý šampon Batiste!

Určitě si o tomto sucháči už slyšela. Chválí si jej celebrity, youtuberky, ale i normální smrtelníci jako jsem třeba já. Zpočátku jsem vůči němu byla skeptická, jelikož jsem o něm slyšela ze všech stran a nerada "chodím se stádem", ale když už ho všichni tak milují, tak jsem usoudila, že na něm něco asi fakt bude. A proč jsem se do něj zamilovala?

1. Šampon, který skutečně pomáhá od mastnoty!
Jsou suché šampony, které vlastně vůbec nefungují. Nastříkej si tento suchý šampon ke kořínkům vlasů z dostatečné dálky, prohrab prsty, rozčeš vlasy a olalá je hotovo. Zabere to chviličku. Samozřejmě, že to nenahrazuje normální mytí vlasů, ale dá se použít v případě nouze, kdy se ti vlasy rychle zmastí a ty si je nestíháš umýt.

2. Šampon, který mi dělá vlasy hezčí!
Jsou suché šampony, které mi pomohly zhruba na 15 minut a poté mé vlasy byly ještě horší než před aplikací! Tento mi pomůže na celý den (druhý den už si vlasy opravdu musím umýt). Někdy vstanu a mé vlasy jsou netvárné, příliš hebké/jemné a domluvit se s nimi je prostě BOJ! Batiste mi na hlavě vykouzlí něco přijatelného. Navíc dělá objem (a to i ty verze, které nejsou určeny na zvýšení objemu).



3. Šampon, který nedělá bílé skvrny!
Slyšela jsem od kamarádek, že jim dělá bílé skvrny, a proto musí používat verzi pro brunetky (pro hnědé vlasy), která tento problém odstranila. Já osobně mám hnědé vlasy s hodně studeným podtónem - skoro až do šeda, proto se nějaký světlejší flíček ztratí. Navíc pokud si vlasy pečlivě prohrábnu a učešu, nemám prakticky žádný problém.

4. Šampon, který vydrží dlouho!
Vím, že by se to nemělo… ale tento suchý šampon používám velmi často. Vydrží mi vždy tak na 3 měsíce, což při mojí frekvenci používání je chvalitebné.

5. Šampon, který nádherně voní!
Ach, ta vůně - do té jsem se zamilovala. Obzvlášť třešničkový příjemně voní a cítím jej ve vlasech velmi dlouho.



6. Každý si vybere ten svůj!
Vyrábí opravdu velké množství těchto suchých šamponů. Každý si vybere pro ten svůj typ vlasů, svou vůni, svůj design… Obaly jsou opravdu roztomilé a dívčí - palec hore!

7. Vyrábí i zmenšenou verzi!
Novinkou je zmenšená verze, která je ideální na cestování a vleze se do každé kabelky (za 65Kč)!


Ačkoliv cena pro někoho může být vyšší (115Kč), podle mě se tato investice vyplatí.

Žádné komentáře:

Okomentovat