neděle 13. listopadu 2016

Kouzelná rtěnka a recenze na řasenku Bourjois!

Tentokrát mám pro tebe článek s dvěma recenzemi. Jsou to produkty, na které jsem se velmi těšila, až je vyzkouším. Tak doufám, že ti můj článek bude nápomocný, pokud nad koupí těchto dvou výrobků uvažuješ.

(zdroj obrázků: www.notino.cz)

Tato kouzelná rtěnka na mě již dlouho vyskakovala na Facebooku. Opravdu mě to zaujalo a chtěla jsem zkusit, jak by tato rtěnka vypadala právě na mých rtech. Stojí 239Kč a má 2,9g.

O co se vlastně jedná? Jedná se o rtěnky, které mají až šílené barvy na první pohled. Já si objednala modrou verzi. OVŠEM na rtech se každému zbarví trošku jinak. Já tipuji, že je to na základě teploty rtů. Vzniká tak tvůj vlastní personalizovaný odstín, který k tobě prostě sedne "jak prdel na hrnec". Rtěnky mají velmi praktický výsuvný systém, samotný design je jednoduchý a elegantní - nic proti ničemu.

Jaké má tato rtěnka vlastnosti? Rtěnky obsahují aloe vera a vitamin E, což velmi oceňuji. Není potřeba dávat před aplikací balzám. Je velmi jemná, hydratační, nevysušuje. Nanáší se precizně, jelikož má (mně osobně) vyhovující tvar. Je velmi dobře pigmentovaná a dá se navíc vrstvit, takže si můžeš doslova nanést intenzitu, jakou chceš. Nejprve se lehce obtiskávala do kapesníčku, ale asi po 15minutách úplně zaschla a držela jako přibitá. Rtěnka slibuje 12hodinovou výdrž - to jsem sice nestopovala, ale musím uznat, že voděodolná je (pití ani ústa někoho jiného ji neslíbají) a vydržela mi na rtech prakticky celý den. Na nošení je velmi pohodlná, nezvýrazňuje vrásky, neztrácí se do okrajů rtů,… jako bych měla na rtech balzámek.

Jak to funguje? Nejprve jsem nanesla na rty a neobjevil se žádný efekt. Ovšem je třeba chvíli počkat a rty se postupně začnou zabarvovat. Rtěnka naštěstí neflekatí, z toho jsem měla obavy. U vnitřní strany rtů se rtěnka zbarvila více do tmava, jelikož mám v těchto místech rty teplejší. V recenzích v komentářích jsem četla, že zatím co zelená rtěnka zbarvuje rty spíše do červena, tak modrá do růžová. Mně osobně to udělalo velmi výraznou fuchsiovou (růžovou až skoro neonovou) barvu. Bála jsem se, že právě tento odstín mi nebude slušet, ale k mému údivu je to lepší, než jsem čekala. Ale pozor, rtěnka během dne může i měnit odstíny v závislosti na světle a teple.

Řasy jsou můj věčný problém - mám je krátké a rovné. Rozhodla jsem se vyzkoušet tuto řasenku, která slibuje právě jejich natočení a prodloužení. Není ani příliš drahá - 146Kč je slušná cena. S touto značkou jsem neměla předchozí zkušenosti, tak jsem se těšila, že se opět do něčeho zasvětím. Obal řasenky je matný, takže vypadá velmi elegantně a sofistikovaně (palec hore za to) a vršek je takový rosegold, což považuji za dobrou volbu.

Jaká má řasenka vlastnosti? Konzistence je sušší, za což jsem ráda. Příliš mokré řasenky mi obalí řasy, jsou poté těžké a nevydrží natočené. Dovedu si predstavit, že někomu by mohla vadit vůně této řasenky, která připomíná trošku lepidlo. Kartáček jsem osobně čekala více zatočený jako má moje oblíbená řasenka od Maybelline Lash Sensational <<

Jaký řasenka způsobuje efekt? Mně osobně (každý máme jiné řasy a na každého bude fungovat trošku jinak) řasy prodlouží jen trošku a vůbec nezahustí, ale za to jsem ráda, jelikož mám opravdu dost řas a více jich nepotřebuji. Co naopak dělá velmi dobře je natočení! Opravdu je i bez kleštiček natočí a zůstanou vzhůru po celý den. Odličování je snadné, někteří to zvládají i čistou vodou, ale já pro dobro svých řas používám micelární vodu od Biodermy <<<, s kterou to jde krásně. Za mě tedy žádná řasenka, z které bych si sedla na zadek, je průměrná a dobrá! Uvidíme, jestli se k ní ještě někdy vrátím, zatím mi vyhovuje.

Žádné komentáře:

Okomentovat