pondělí 7. listopadu 2016

Moje podzimní radosti!

Čím to je, že tak miluji podzim? Že by si mě získat svým zbarveným listím, Halloweenskými tématy nebo barvami, které se na podzim nosí. Zbožňuji burgundy/vínovou barvu ať už na oblečení, tak na nehtech a rtech. Udělala jsem si radost nákupem na notino.cz, kde jsem si pořídila drobnosti, které dle mého názoru k tomu pravému podzimu prostě patří!

(zdroj obrázků: www.notino.cz)

Kdo by nemiloval svíčky od Yankee Candle? Jsou populární napříč celým světem a ani mě tento "trend" neminul. Pravdou však zůstává, že již od malička miluji jakékoliv svíčky a nikdy jim nedokáži odolat. Právě Yankee Candle jsou pro mě značka, která dává největší možnosti výběru. Opravdu tam každý najde tu svou vůni, která mu nejlépe sedne, a jsou tam také neobvyklé skvosty, které běžně v obchodech nekoupíš.
Já věděla, že chci svíčku, která ve mně bude evokovat vánoční čas (jen ať už od podzimu jsem naladěná na Vánoce). Dlouho jsem se rozmýšlela, jak zaexperimentovat, až jsem zvolila naprostou klasiku VANILKOVOU VŮNI. Na této vůni se nedá nic pokazit, voní skoro každému.
Já měla v minulosti zkušenosti pouze s Yankee vosky, což je určitě skvělá možnost, pokud nechceš investovat do velké svíčky, kup si nejprve menší, abys otestovala, jak ti voní. Další možnosti jsou votivní svíčky, poté menší, střední a největší. Já si objednala malou (104g) Classic za 349Kč. Podle mě tato velikost bohatě postačí a cena je adekvátní. Navíc je takto malá opravdu roztomiloučká.
Co více říci? Design je nadčasový, svíčka voní velmi intenzivně, dokáže provonět celý pokoj v rekordním čase (ovšem vosky voní více), vůně není nijak dráždivá, nebolí z ní hlava a dokázala bych ji čuchat i celý den. Nemůžu být spokojenější. OVŠEM je to závislost… obávám se, že brzy na mé poličce přibude další.


Další mojí podzimní i zimní nutností jsou bomby do koupele. Volba padla na Bomb Cosmetics. S těmito balistiky mám výborné zkušenosti a vždycky mi dokáží vykouzlit úsměv na tváři. Zatím co v létě a na jaře dávám přednost rychlé osvěžující sprše, na podzim a v zimě se vyžívám v několika hodinových koupelích. Uznávám, že jsem trošku malé dítě a tyto bomby mě tak infantilně baví. Krásně zašumí, obarví vodu a příjemně zavoní. Vypadá to skvěle a patří to k té pravé podzimní atmosféře. Stojí 75Kč a když už jsme u těch Vánoc, určitě by to byl i krásný dárek pro tvé blízké.


Balzámy jsou jedna z mých největších "úchylek". Nesnesu suché a popraskané rty. Jestli u mě vždy něco se stoprocentní jistotou najdete, je to právě balzám (a taky žvýkačky). V tomto období, kdy je venku zima, je to obzvlášť důležité. Už naše maminky nás učily, když jsme byly malé dětičky, ať se neolizujeme a piplaly nám na rty balzámy. Nedám dopustit na balzámy Eos, o kterých chystám samostatný článek. Ale dnes budu mluvit o balzámech značky Blistex.
Tento má to, co od balzámu očekávám. Hydratuje, zjemňuje, vyživuje, poskytuje ochranu a navíc má jeden benefit navíc, a to sice že zbarví rty do přirozeného tónu, který sedí tvé pleti. Mně osobně to barvu rtů příliš nemění, jen je sjednotí a působí více upraveně. Pokud je totiž velká zima a já se úplně necítím na rtěnku, která by mé rty vysušila, sáhnu po tomto balzámku.
Hydratuje rty na poměrně dlouho, na rtech je příjemný (trošku z něj cítím mentolovou vůni, ale to mě osobně nevadí) a je tak drobný, že se vleze do každé kapsy. Ani nepotřebuješ zrcádko, stačí jen přetřít a jít. Stojí 99Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat