pátek 4. listopadu 2016

Jak to má Veronika Spurná s kluky? ROZHOVOR!

ODKAZ NA CELÝ ROZHOVOR <<<


Veronika Spurná má na svém youtube kanálu již skoro 150 tisíc odběratel. Za pouhých 10 měsíců se dokázala vyšvihnout mezi nejlepší youtuberky na české scéně. Někteří ji mohou znát jako bývalou členku 5angels, tedy ne jen jako youtuberku, ale i jako zpěvačku.

Já jsem Verču vyzpovídala a zeptala jsem se jí na otázky, které mě zajímaly - ty se týkaly jak osobního života, tak toho veřejného, co se kolem ní všechno děje.


Mohla by ses na úvod čtenářům představit? Jak se jmenuješ, kolik je ti let, co studuješ a jak bys charakterizovala svou tvorbu na youtube?
Zdravím všechny čtenáře, jmenuji se Veronika Spurná, je mi 17 let. Studuji reklamní a uměleckou školu Michael. Miluji zábavu, a proto jsou moje videa na Youtube tvořena především komickými situacemi z reálného života. V svém osobním životě jsem dost nešika a trapasy se na mě lepí, takže vymýšlení scénářů jde skoro samo.

Co byl ten prvotní impuls, že si se rozhodla natáčet videa a jak dlouho již natáčíš? Pamatuji si, že ještě když jsi byla ve 5angels, tak si s tvorbou začala, ale náhle skončila… ptám se tedy proč?
Od malička je mým snem bavit lidi, umět jim zlepšit náladu nebo vykouzlit úsměv na tváři a vhledem k tomu že Youtube je mezi lidmi dost populární, přišlo mi to jako skvělá příležitost. Moje první video vyšlo již před dvěma lety, ale bohužel management skupiny mi nedovolil se této aktivitě věnovat, tak jsem se pro nějaký čas natáčení vzdala. Skupinu jsem na zimu 2015 opustila a od té doby se již 10 měsíců plně věnuji tvorbě na Youtube.

Spousta lidí tě zná právě jako bývalou členku 5angels. Dokonce si o svém odchodu natočila video, které je velmi sledované. Stýská se ti po těchto časech ve skupině? Nebo jsi nyní spokojenější?
Budu zcela upřímná a musím říct, že mi to nechybí. Působení v této skupině mi přineslo spoustu nových zkušeností a zážitků, ale odchod proběhl ve správný čas a já jsem nyní opravdu spokojená.

Cítíš se více jako zpěvačka nebo jako herečka či youtuberka? Kdyby sis mohla vybrat jen jednu aktivitu, která by to byla?
To je opravdu záludná otázka (úsměv). Já nedokážu říct, co bych si vybrala spíš, a proto jsem moc ráda, že můžu vykonávat všechny tyto aktivity. Vhledem k tomu že dost z mých videí jsou sketche, tak jsem jak Youberka tak herečka. A co se týče zpěvu, tak vystupuji s písněmi na Youtube akcích, ale i na normálních koncertech. Je úžasné, že vše jde skloubit dohromady a všemu se můžu plně věnovat.

Nedávno se kolem tebe a Anny Sulc odehrála nepříjemná kauza. Šlo o to, že sis dávala do tagů svých videí známější youtubery kvůli sledovanosti. Jaký vztah je nyní mezi tebou a Carrie? Psala si jí? Pokoušela ses to urovnat?
Tohle téma se těžko vysvětluje, proto jsem se k tomu nevyjádřila ani na sociálních sítích v době této kauzy. Je to hodně o tom, jak moc se člověk nechá jinými lidmi ovlivnit. Každý dokáže věci podat tak, aby vypadal zcela nevinně a chápu, že lidi může mnoho různých názorů mást. Já si myslím, že Youtube není o tom, aby na sebe lidi házeli špínu. S Carrie jsme se normálně bavily a žádný rozpor mezi námi nebyl do doby, kdy vydala toto video. Nyní se s Carrie ze slušnosti pozdravíme a neřešíme se. Chtěla bych vám jen říct, abyste se nenechávali ovlivnit, měli na věci svůj názor a nevěřili první věci, kterou uslyšíte. Mrkněte na moje video pomluvy a bude vám jasné, co tím vším chci říct.

Sleduješ případné youtube kauzy? Co si myslíš o nahých fotkách youtuberek, které kolují internetem? Poslala si ty sama někdy klukovi nějakou peprnější fotku?
Myslím si, že každý by měl řešit sám sebe a né lidi okolo. Je smutné, že lidi baví poslouchat nadávky, co říká někdo na jiné lidi a koukat na neštěstí druhých. Proto jediné jak se mohu vyjádřit je, že jsem vše zaznamenala, ale nijak to řešit nepotřebuji.

Které youtuberky, popřípadě youtubeři jsou ti z české scény nejbližší? Například že se s nimi i vídáváš v reálném životě a píšete si a tak dále…
Mám dost málo času, abych stíhala školu i natáčení, proto na kamarády nezbývá moc času. S lidmi z Youtube se moc často v osobním životě nevídám, ale na akcích potkávám většinu moc ráda.

Je naopak někdo, kdo tě na české youtube scéně zklamal? Koho nesleduješ a považuješ jej za zaprodané nebo falešné?
Těhle sporů je teď na Youtube tolik, že k tomu nechci přidávat. Je logické, že nemůžete vycházet se všemi, a proto mám na Youtube takové dvě skupiny: Youtubery které mám opravdu ráda a rozumím si s nimi a Youtubery, které zkrátka vůbec neřeším. Je to pak vše jednodušší.

Jsme web (www.krasna.cz) pro dívky, a proto tady neustále řešíme kluky. Nedá mi to a musím se zeptat. Co Verča a kluci? Máš teď nějakého?
No Verča a kluci to je horké téma (úsměv). Chápu, že to většinu z vás zajímá a většina hádá, kdo to tak je nebo jestli někdo takový je, ale zklamu vás, protože na to nemůžu úplně odpovědět. Jediné co vám můžu říct je, že dlouho bych vám nic netajila. Až se nějaký princ najde, určitě se vše dozvíte ve videu. Neznamená však, že když s nějakým youtuberem nebo kamarádem točíte video, hned s ním automaticky chodíte. Některé sketche nebo i jiné typy videí se lépe natáčejí ve dvou, a proto si skoro všichni vzájemně vypomáhají.

A poslední taková klasická otázka: Kde se vidíš za pár let? Máš nějakou vysněnou práci, myslíš si, že ti youtube ještě nějakou chvíli vydrží a čeho bys na youtube chtěla dosáhnout?
Zatím je můj cíl, aby mi přibývali odběratelé, které budou moje videa bavit. Chtěla bych časem koncertovat s vlastní tvorbou písní. Vše ostatní je ve hvězdách, a já se řídím dvěma hesly: "Dej každému šanci, aby byl ten nejlepší" a "Štěstí přeje, připraveným". Zatím se vše plní a za to moc děkuji mojí jedné z mojí největší podpoře - "VÁM".

Na závěr bych Vám čtenářům (možná nynějším nebo budoucím odběratelům) chtěla popřát příjemnou zábavu na YOUTUBE, aby Vás nejen moje videa nadále bavila, a abyste nikdy nepřestali jít za svým cílem. Děkuji za rozhovor.

Žádné komentáře:

Okomentovat