neděle 20. listopadu 2016

Moje nové vůně!

Ačkoliv vůně objednávat přes internet je trošku risk, já šla do toho! Našla jsem si recenze, podívala se na složení a objednala si pro jistotu zmenšenou verzi. Objednávku jsem prováděla na stránce www.notino.cz. Nemohla jsem se balíčku dočkat!
(zdroj: www.notino.cz)

Já jsem doslova francouzské děvče. Miluji módu a styl Francie. Veškeré mé oblečení je původem z této romantické země. Proto i tento parfém byl láska na první pohled. Já si objednala verzi 30ml za 270Kč, což určitě není za takový parfém příliš. Máš také možnost si objednat pouze 1ml odstřik za 17Kč, flakonek 50ml za 409Kč a největší variantu 80ml za 683Kč.

Vzhled parfému bych ohodnotila na jedničku 3krát podtrženou. Je malinký, proto se vleze do každé kabelky. Je dívčí, romantický a zároveň elegantní. Originální a nápaditý. Co si budeme povídat, na mém toaletním stolku vypadá krásně. Jenže flakonek není všechno…

Složení vůně:
- Hlava: malina, borůvka, mandarinka
- Srdce: jasmín, levandule, růže
- Základ: pačuli, vetiver, vanilka
Jak složení napovídá, bude se jednat o sladší vůni. Trochu jsem se toho bála, jelikož mi přeslazené vůně vadí. Povětšinou je na sobě nevydržím mít dlouho a časem se mi natolik očuchají, že mi začnou být až protivné.

Moje dojmy: Vůni jsem na sebe nastříkala a byla velmi intenzivní. Trošku jsem se lekla, jelikož jsem čekala jemnější vůni. Ovšem trochu jsem rukou zamávala a vůně se nádherně zjemnila a zůstala velmi příjemná a lehká. Ano, je to sladká vůně, ale ne nijak přehnaně moc. Umím si představit i méně sladší, ale tato je na hranici, kdy to ještě zvládám a jsem nadšená. Doporučila bych ji spíše mladším dívkám a tuto vůni bych zařadila mezi ty letní. Mně je však 20let, je podzim/zima a vůbec mi nevadí tuto vůni na sobě cítit. Je to na preferencích každého.
Vůně stačí opravdu troška, nemusíte se doslova zmáčet od hlavy až k patě (postačí na krk a zápěstí). Výdrž je naprosto božská! Vydrží bez problému po celý den ve stejné příjemné intenzitě. Jakmile ji nastříkám na oblečení, dokud jej neoperu, nezmizí. Za takovou cenu je to parfém té nejvyšší kvality!


K parfému John Galliano jsem si také objednala vzoreček parfémované vody značky Guess. Na výběr máš z odstřiku 1ml za 16Kč, dále 5ml za 47Kč, balení 30ml za 333Kč, 50ml za 379Kč a 75ml za 365Kč (pokud je v akci). Nad tímto parfémem dlouho uvažuji, ale rozhodla jsem si první očuchat jen odstřik.

Flakonek je růžový, tedy dívčí. Byl tam jakýsi pokus o designový kousek, ovšem stále působí velmi jednoduše a čistě a dovedu si představit, jak si ho jen hodím do kabelky a mám ho s sebou po celý den, kdybych potřebovala vůni obnovit.

Složení:
- Hlava: jahoda, zelené jablko, bergamot, mandarinka
- Srdce: konvalinka, pivoňka, červené bobule, jasmín, magnólie, frézie, broskev, ylang-ylang
- Základ: cedr, jantar, pižmo, dubový mech
Složení opět napovídá, že to bude velmi sladká a příjemná vůně pro mladé ženy, které chtějí okusit krapet elegance.

Moje dojmy: Já k vůni přičuchla a byla jsem velmi mile překvapená. Byl to opravdu rozdíl oproti předchozímu zmíněnému parfému, který mě doslova praštil do nosu. Tento je velmi příjemný, nevtíravý, nebolí z něj hlava, nedráždí… opravdu jemňoučká vůně. Ovšem tyto vlastnosti jsou na úkor intenzity a výdrže. Nestačí ho jen kapka, naopak čím více, tím lépe. Velmi rychle se vytrácí, výdrž je tedy horší. Vůně je také svěží, ale dovedu si ji představit nejen v létě. Cena je opravdu nízká, proto tomuto parfému výdrž mile ráda odpustím a v příště objednávce na notino.cz si jej objednám v plné verzi.

Žádné komentáře:

Okomentovat