středa 1. února 2017

HAUL: Společenské šaty z e-shopu I-moda.cz!

S tímto e-shopem www.i-moda.cz jsem již v minulosti spolupracovala a ze zásilky (produktů) jsem byla nadšená, proto jsem se rozhodla si objednat další kousek. Momentálně se nacházíme uprostřed plesové sezóny a já s hrůzou zjistila, že nemám co na sebe! Klasická ženská…

Šatů mám sice hodně, ale většina z nich je na způsob alá "roztomilá". Mají rozevlátou sukýnku, pod kterou bezpečně schovám špíčky na břichu. Tento fakt mi však začal překážet. Ráda bych prožila zas pro jednou noc, kdy celou dobu musím zatahovat břicho a strkat si přes sebe kabelku s domněním, že mé "nedostatky" na postavě jí zakryji.

A jelikož většina mé skříně je laděna do černé barvy, rozšoupla jsem se s tmavě modrou - miluji tuto barvu (královská modrá). Jedná se tedy o elegantní dámské šaty bez rukávů, přední část je zdobená černou krajkou. Na zadní části zipové zapínání, které usnadňuje oblékání.



Objednávej: https://www.i-moda.cz/vecerni-saty-a-koktejlove-saty/
Cena: 590Kč
Materiál: 95% polyester, 5% bavlna
Rozměry:
vel. 36(S) - hrudník 78-86 cm, boky 82-94 cm, délka 84 cm
vel. 38(M) - hrudník 82-90 cm, boky 86-98 cm, délka 84 cm
vel. 40(L) - hrudník 86-94 cm, boky 90-102 cm, délka 84 cm

Velmi se mi líbí, že na e-shopu mají napsány rozměry. Lehce se tak člověk přeměří a s nákupem se nesekne. Jelikož velikost S již byla vyprodaná a já se do těchto šatů na první pohled zamilovala (prostě jsem je musela mít), objednala jsem si tedy velikost M (38). Ačkoliv před hrudník mi jsou perfektně, pas mám úzký, a proto pro mě nebylo překvapením, že šaty potřebovaly zúžit. To ale nebyl žádný problém. Švadlena je zabrala a sedí dokonale!


Šaty mi přišly přesně takové, jaké jsou na obrázku na e-shopu. Ničím mě (vzhledově) nezklamaly. Jsou sexy, jsou ženské a hlavně jsou kvalitně provedené - nikde nečouhá žádná nitka, nemají žádné vady. Obávala jsem se, že nepůjdou nosit s podprsenkou kvůli vyčnívajícím ramínkům zpod krajky, ale nakonec to nevypadá vůbec zle. Jen drobný detail…


Díky elastickému materiálu se přizpůsobí každé postavě. S mou výškou 166cm mi neleze zadek (délka je ideální), ani výstřih nemají (pouze na zádech, který je provokativní, ale decentní), a přesto mi přijdou svůdné a koketní - zajímavé, že?

Já jsem spokojená a již se těším, až je provětrám na nějakém tom plese. Určitě mohu doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat