pondělí 13. února 2017

RECENZE produkty Dermacol Aroma Ritual!

Snad ještě není nikdo, kdo by o této řadě Aroma Ritual od Dermacolu neslyšel. Já osobně jsem zaznamenala samé pozitivní recenze a sama na tom nejsem jinak. Tohle se Dermacolu prostě povedlo! Já ti dneska představím pár produktů, s kterými mám zkušenost a mohla bych je doporučit.

POZNÁMKA: po kliknutí na název produktu, se ti zobrazí e-shop, kde si jej můžeš zakoupit



Sprchové gely Aroma Ritual

Poprvé jsem s touto řadou přišla do styku, když jsem od mamči dostala sprchový gel s vůní pistácií (Sicilská pistácie). Do roztomilého obalu a nosu lahodící vůně jsem se okamžitě zamilovala. Je to vůně sladká, ale ne přeslazená. Dále jsem zkoušela další sladkou vůni, a to sice Black Cherry. Jako melounové žvýkačky pak voní varianta Fresh Watermelon. Velmi populární je také svěží vůně Grape and Lime nebo ještě svěžejší (ideální na léto) Lemon Splash. Naopak na zimu jsem sáhla po Irish Coffee, což je příjemná teplá vůně kávy, která mi dodává hřejiví pocit v chladných dnech. Víc než kávu mi však připomíná kakao. Stále přidávají do nabídky nové a nové vůně. Jsou libo jahody, grapefruit nebo hruška? A právě Pear Williams je můj nejnovější přírůstek do sbírky.

K obalům se již vyjadřovat nebudu, protože to je prostě nádhera! Já vím… nesuď knihu podle obalu, ale u těchto výrobků nám již na první pohled musí být jasné, že je to pecka! Také oceňuji nápadité názvy. Třeba "Rozpustilý citron"? To je prostě geniální!

Sprcháče mají 250ml a stojí 63Kč. Mou pokožku nijak nevysušují, jsou velmi příjemné. Vůni na sobě cítím ještě dlouho poté. Dají se taktéž použít jako pěna do koupele, jelikož vytváří bohatou pěnu.

Existují různé výhodné sady (i s dalšími produkty této řady), které by rozhodně vypadaly dobře jako dárek pro tvé blízké. Mně osobně by takový to balíček určitě potěšil.


Tekuté mýdlo Aroma Ritual

Podobným případem jsou tekutá mýdla od Dermacolu. Na výběr mají z mnoha vůní (stejných jako u sprchových gelů), obaly jsou roztomilé a ruce vám budou vonět ještě dlouho poté. Splňují své služby. Tyto mýdla se navíc nacházejí v praktickém balení s pumpičkou. Mají 250ml a stojí 68Kč. Nám momentálně u umyvadla stojí varianta Grape and Lime, kterou si nemůžeme vynachválit.


Krém na ruce Aroma Ritual

Design i varianty zůstávají stejné jako u výše zmíněných produktů. Já osobně mám momentálně doma variantu: Black Cherry, Grape & Lime a nejnověji Irish Coffee. Po nanesení krému vůni ještě dlouho na rukou cítím. Krémy mají 100ml (velikost ideální do kabelky) a stojí 68Kč. Pokud nevíš, co darovat kamarádce, tohle je dobrý tip, jelikož krém na ruce se v žádné domácnosti neztratí. Já osobně mám tyto rozmístěné po celém bytě.

Abych pravdu řekla, krémy až tolik dobře nehydratují. Ano, po použití jsou ruce krásně jemné a hydratované, ale tento pocit (aspoň u mě) trvá pouze chvíli. Po hodince již opět potřebuji nakrémovat. Obzvlášť nyní v zimě jsou mé ruce vysušené a potřebují zvýšenou péči. Je to zkrátka průměrný krém na ruce, který neurazí, ale ani nenadchne.


Tělový peeling Aroma Ritual

Poslední produkt z této řady, který tady zmíním, je tělový peeling. Já osobně jsem si žádný nekupovala, ovšem zkoušela jsem tento peeling u kamarádky a vytvořila si na něj svůj názor. Konkrétně jsem zkoušela vůni Fresh Watermelon. Peeling má 200g a stojí 167Kč.

Peelingy bys určitě neměla podceňovat! Ty mají za úkol odstraňovat odumřelé buňky kůže. Pokožka poté nesvědí, je jemná/hebká/vyhlazená. Já jsem zvyklá si peeling dělat jednou týdně. Některé peelingy obsahují příliš velké částečky, které mou pokožku dřou. To však není tento případ. Tento peeling obsahuje malé krystalky cukru, které jsou šetrné i pro tu nejcitlivější kůži. Aplikace je příjemná, splňuje svůj účel. Ovšem, co mi vadilo, je vůně. Kombinace sladkého vodního melounu a cukru je na mě již příliš slaďoučká. Tato vůně se dle mého názoru rychle zprotiví. Ráda bych proto vyzkoušela ještě i další varianty a dám vám vědět!

Žádné komentáře:

Okomentovat