sobota 25. února 2017

RECENZE maska a sérum FOR LIFE & MADAGA

Již v minulosti jsem s tímto e-shopem: www.forlifemadaga.com. Testovala jsem jejich produkty na pleť a zároveň jsem pro Vás připravila vánoční giveaway. S produkty jsem byla nadmíru spokojená, proto jsem ráda, že mám opět tu možnost testovat další jejich kosmetické skvosty.



Vitamínová maska

Další z produktů, které jsem od této značky měla možnost vyzkoušet, je tato vitamínová maska. Maska má 18ml a stojí 167Kč. Je možnost si také objednat vzoreček 4ml za 35Kč, pokud by se vám nechtělo utrácet za velké balení. Cena je tedy velmi příznivá. Nachází se v praktické tubě, s kterou se snadno manipuluje - mnohem lepší, než všelijaké pytlíčky.
V poslední době jsem si oblíbila masky na pleť. Dříve jsem je hodně zanedbávala, ale momentálně je má pleť ze zimy velmi vysušená a žádá si tuto zvýšenou péči. Maska je vhodná i pro zralou stárnoucí pleť!

Složení: "Vyvážený komplex výživných látek a vitamínů. Aktivní látky: ceramidy, hydrokomplex, vit. E, panthenol a bisabolol jsou určeny pro výživu a ochranu epidermálních kožních buněk. Bisabolol napomáhá ke zklidnění citlivé pleti."

Aplikace se doporučuje 1x týdně po dobu 15 min. Poté smyjte. Já zatím masku aplikovala pouze jednou a již vidím výsledky. Udělala jsem si takovou relaxační chvilku, pustila si youtube a aplikovala masku. Je bez parfemace, proto nedráždila mou pokožku ani oční okolí. Na dotek je maska taková "gelovitá, klouzavá, jemná". Opravdu příjemné.

Masku jsem smyla a nemohla jsem si přestat sahat na obličej. Pleť byla nádherně jemná, hebká a svěží. Působila na mě "rozjařeným" dojmem. Ožila. Dostala taky pořádnou vitamínovou bombu. Většinou je u těchto masek účinek pouze krátkodobý, dnes je to již několikátý den a má pleť stále nepostrádá vitalitu.



Remodelling Elixir Biological

Další produkt tentokrát testovala moje teta. Jedná se o oceněný (velmi populární) produkt této značky. Má 30ml a stojí 799Kč. Opět je možnost si objednat i vzoreček 2ml za 60Kč, což při této investici doporučuji. Je bez parfemace (jen z něj cítím velmi lehounkou vůni klasického séra), tudíž vhodný i pro ty nejcitlivější nosánky.

Popis produktu: "Inovační hydrofluidní sérum s bio-synergickým komplexem látek pro remodelaci pleti. Aktivní látky: bisabolol, kolagen, hyaluronic acid (NMF), vit. E, biomolekulární extrakt mořských řas, extrakt heřmánkovce nevonného a pantenol jsou zaměřeny na komplexní anti-age, lifting a ochranný efekt."

Teta ocenila fakt, že je tohle sérum vhodné jak na den, tak na noc. Nerada má doma několik různých produktů, takhle je to praktičtější. Na první pohled působí jeho balení luxusním dojmem. Ano, my ženy se rády necháváme hýčkat a tohle je jeden z ideálních prostředků. Obsahuje praktickou pumpičkou, s kterou se snadno manipuluje.

Jedná se o gelovou (skoro vodovou) konzistenci. Příjemně chladí. Aplikace bezproblémová - jemnými tahy (poklepáním) zapracovat na obličeji do vyčištěné pleti pod krém. Sérum jsem sama zkoušela také a musím uznat, že bych ho označila za MEGA hydratační. Rychle se vstřebává, nezanechává mastný filtr. Pokožka je na celý den vyživená (hebká, jemná, vitální). Nyní na zimní období, kdy vystavujeme svou pleť mrazům, naprostá ideálka. Opět maximální spokojenost. Tato značka prostě ví, jak na to.

Tety jsem se zeptala, zda by si sama tento krém objednala za tuto cenu. Nebývá zvyklá do kosmetiky tolik investovat, a přesto odpověď zněla ANO, jakmile ji dojde, koupí si další. A to o něčem vypovídá.


Žádné komentáře:

Okomentovat