úterý 28. února 2017

Co ukrývalo černobílé překvapení od Notino.cz?!

Z e-shopu www.notino.cz mi dorazil balíček s produkty. Na první pohled jsem se do něj zamilovala, jelikož mi přišel nádherně sladěný do bílé a černé. Zrovna tato kombinace barev ve mně vzbuzuje luxus.


Součástí balíčku byla Giftino dárková taška geometry malá s rozměry 200 x 220 x 80mm. Tohle je přesně to, o čem mluvím (respektive píši). Působí luxusně a navíc se hodí jak pro ženy, tak pro muže. Nedá se říci, že by byla určena pro jedno roční období (všichni známe ony vánoční taštičky) a ani pro jednu věkovou kategorii. Je tedy hodně univerzální. Její cena je 39Kč, což není vůbec drahé. Je z tvrdého papíru, který leccos vydrží a nepůsobí lacině. Uzavírání je originální a nápadité. Dovedu si představit, že si tuto "krabičkotašku" obdarovaný poté někde vystaví a použije ji na nějaké blbosti. Na výběr mají mnoho dalších barev a vzorů a také velikostí.


MEDIBLANC Strong Black pasta pro kompletní ochranu zubů s bělícím účinkem

V černobílém duchu i nadále zůstáváme. Tentokrát tu mám recenzi na pastu s bělícím účinkem. O značce MEDIBLANC jsem již párkrát psala. S jejich zubními pastami jsem velmi spokojená, vyhovují mi a vidím na svých zubech i nějaké výsledky (myšleno v bělosti), aniž bych ohrozila zdraví mého chrupu díky chemických zásahů a narušení zubní skloviny. Tato má 100ml a stojí 299Kč. Jelikož se jedná o poměrně velkou investici, rozhodla jsem se sepsat tuto podrobnou recenzi.

Neobsahuje chemicky bělicí ani vysoce abrazivní látky, fluoridy, dráždivá pěnidla a konzervanty. Ve složení se nachází aktivní uhlí, které efektivně odstraňuje látky způsobující zabarvení zubů (tedy nánosy od kávy a jiných zabarvených nápojů a potravin). Pasta je černočerná! To na první pohled působí děsivě, ale abych pravdu řekla, je to sranda!


Pasta by měla zabraňovat nepříjemnému západu z úst a zaručovat dlouhotrvající svěží dech. To na této pastě oceňuji maximálně! Je opravdu dost mentolová (mátová), skoro až štiplavá. Po některých pastách mívám v puse nepříjemnou pachuť a mám pocit, že ani můj dech není OK, a proto to zachraňuji žvýkačkami. Tahle je naprosto perfektní pro svěží dech.

Další účinky:
- Čistí i špatně přístupná místa
- Ingredience na přírodní bázi pečují o ústní dutinu
- Zajišťuje pocit perfektně vyčištěných zubů
- Chrání proti plaku a zubnímu kazu
- Vysoká antimikrobiální účinnost
- Posiluje a chrání zubní sklovinu
- Ústní dutině poskytuje komplexní ochranu

Jak vidíš, pasta zuby pouze nebělí, ale hlavně o ně pečuje, což by pro nás měla být priorita číslo 1 - zdravý chrup. Nyní tedy k samotnému bělení. Mé zuby již po prvním použití byly krásně hladké a lesklé. Měla jsem tendence si po nich neustále přejíždět jazykem. Po zhruba týdnu jsem již viděla výsledky, že mé zuby jsou o odstín bělejší. Neustále pastu testuji a jsem ráda, že vidím, že skutečně funguje! Naprostá spokojenost!

Luminum Candle Premium Aromatic Sandallwood

V balíčku jsem také našla vonnou svíčku. Velikost je psána malá (60 mm) a měla by vydržet 15 hodin. Stojí 99Kč. A mají také variantu, kdy je samotná svíčka zdobená zlatými pruhy. Je možnost si svíčku zakoupit i ve střední a velké verzi.

Na první pohled mě okouzlila svým vzhledem. Přišla mi ve zlato-bílé (řekla bych až skoro rosegold) krabičce, jejíž design se mi velmi zamlouvá. Kdybych byla krabička, pravděpodobně jsem tato… Není to nic přeplácaného, ale naopak decentního a luxusního. Dovedu si tuto svíčku představit jako pěkný dárek pro jakoukoliv ženu. Ano, všechny ženy milují svíčky!

Ačkoliv dávám přednost svíčkám ve skle, této to mile ráda odpustím. Vůně mě totiž očarovala. Santalové dřevo je vůně jen jemně sladká (nikoliv přeslazená nebo typicky cukrátková). Přesně tuto vůni bych dokázala čuchat od rána do večera a nebyla by mi časem protivná - ano, tak jemňoučká je. Těžce se mi tato vůně popisuje. Když zavřu oči, představím si čistou domácnost, kde vládne pohoda a klid. Vše je nové, ale nikoliv snobské.

Žádné komentáře:

Okomentovat