neděle 12. února 2017

NÁKUP z e-shopu Caltha

Slyšela si již o e-shopu: www.caltha.cz? Jedná se o e-shop (naleznete je však i v obchodech s kosmetikou, bylinkami), který se specializuje na přírodní kosmetiku. Všechny výrobky jsou dělány ručně v Olomouci. Při výrobě produktů používají pouze ověřené zdroje přírodního charakteru.

Tak pojďme se podívat, jaké produkty mi přišly domů a jaké z nich mám pocity.



Krém s kyselinou hyaluronovou

Krém má 50ml a stojí 250Kč. Krém má praktickou pumpičku a velmi minimalistický design, kterým výrobce určitě nic nezkazí. Je to pěkné. Jedná se tedy o hydratační krém proti vráskám s výjimečnými ingrediencemi:
- kyselina hyaluronová,
- aloe vera gel,
- arganový olej,
- olej z meruňkových jader,
- skvalen,
- růžová voda.

Jelikož se jedná o krém proti vráskám (kterých já zatím tolik nemám), přizvala jsem na testování mamču. Nyní k vlastnostem samotného krému. Krém bych nezařadila ani do kategorie řidší ani hutnější, je někde mezi, velmi jemný a lehoučký. Opravdu rychle se také vstřebává. Nezanechává na kůži mastný filtr. Pleť je poté hydratovaná, hebká na dotek, jemná, vyživená a působí zdravě/vitálně. Krém je pouze lehce parfemovaný, cítím z něj citrusy (či něco podobného). Je to vůně svěží, ale nic přehnaného! Určitě se toho nemusíš bát!

Velmi oceňuji podrobný popisek na e-shopu. Zákazník pak přesně ví, co si dává na pleť a jaké to má účinky.
Samozřejmě vás tento krém nezbaví vrásek úplně, přírodě neporučíš. Máma však musela konstatovat, že ji přijde, že je její pleť pružnější/pevnější. Ne tolik povislá a unavená. Své účinky to tedy splňuje.



Hydratační krém růžový

Krém má opět 50ml a stojí 200Kč, což je příjemná cena. Taktéž obal zůstává stejný. Popisek krému říká: "Krém je určen na suchou až velmi suchou pleť. Svým složením pokožku hydratuje, příjemně zvláčňuje a regeneruje. Krém se velmi dobře vstřebává." Tyto věty mi tedy napověděly, že tohle je krém dělaný na míru mé pleti.

Co se týče vlastnosti, mohla bych napsat to samé, jaké u krému předcházejícího. Není ani příliš řídký, ani příliš hutný. Vstřebává se rychlostí blesku. Pokožku nádherně hydratuje a zanechává ji hebkou a vyživenou. Parfemací mi lehce připomíná krémy z lékárny či pudry na dětskou prdýlku. Vůně jsou však velmi subjektivní, proto mé "postřehy" nemusíte brát tolik vážně. Mému nosu tato vůně voní příjemně a určitě mi na pleti nevadí. Krém mi sám o sobě sedl a jsem velmi spokojená! Bez problému se vyrovná i dražším značkám.



Mýdlo: Káva a kakaové máslo

Jelikož už všichni víte, že jsem gurmán přes mýdla, musela jsem si opět jedno objednat. Mýdlo má 100g a stojí 85Kč. Lidová cena, nemyslíte? Je určený na všechny typy pleti; také je zpevňující a povzbuzující, proti celulitidě.

Mýdélko mi přišlo v praktické krabičce. Hned mě napadlo, že by to byl ideální dárek pro naše blízké. Vypadá to skvěle a ještě lépe to voní. Miluji kávu! A tohle mýdlo bych nejraději snědla, jak trefně a nádherně voní. Vůně je to však velmi výrazná, proto upozorňuji, že ne každému sedne. Opět si na e-shopu můžete přečíst více o složení.

Balíček mi přišel a ihned jsem mýdlo musela vyzkoušet. Vytváří bohatou pěnu. Mou pokožku nevysušuje. A cítila jsem ze sebe kávu ještě hodiny poté. Mohu na 100% doporučit!



Masážní mýdlo s přírodní lufou

A máme tu další mýdlo! Tento produkt mě obzvlášť zaujal, jelikož s ničím podobným ještě nemám tu zkušenost. Mýdlo má 65g a stojí 65Kč. Je určen pro všechny typy pleti; a je regenerační, zklidňující a peelingové. Jedná se o přírodní produkt, jehož usušený střed rostliny slouží jako skvělá přírodní masážní žínka. Mýdlo lze i zavěsit. Mám variantu "meduňka, spirulina, schlorella. Osobně mi voní velmi svěže, lehce po bylinkách… když zavřu oči, cítím přírodu.

Mýdlo jsem zkusila na obličej. Mám velmi citlivou pokožku, proto jsem se bála, aby mě příliš nedráždil. Ovšem peelinguje velmi jemně. Nakonec jsem si aplikaci užívala, jak se mi zdála příjemná. Samozřejmě, že to není něco, co nutně potřebujete doma, ale mně to vyhovuje. Blbůstka, která mi udělala radost.



Balzám na rty přírodní

Posledním produktem je balzám na rty. Má 8ml a stojí 50Kč. Obal je černobílý, roztomilý… Vůně je opět velmi svěží. Jako bych z něj cítila pomeranče či mandarinky, ale pouze lehce. Těžce se tato vůně popisuje. Mají i variantu lehce zbarveného (červeného) balzámu, ale já osobně dávám přednost bezbarvým, který jsem si také vybrala.

Abych pravdu řekla, jedná se o průměrný balzám. Pěkně rty hydratuje. Jako prevence v zimním období je velmi dobrý. Ovšem není to žádný zázrak, který vydrží na rtech po celý den a zachrání tě při tom největším stupni popraskání rtů.


Žádné komentáře:

Okomentovat