pátek 10. února 2017

To nejlepší od Dermacolu!

Jelikož článek s těmi nejlepšími produkty od značky Rimmel London měl u vás velký úspěch, rozhodla jsem se s touto sérií pokračovat. Tentokrát se podíváme na zoubek značce, kterou mám taktéž velmi ráda, a to sice Dermacol.

Dermacol je dle mého názoru značka již pro dospělé ženy, ovšem na své si přijdou jistě i mladší. Ačkoliv se jedná o poměrně kvalitní kosmetiku, stále zůstáváme u cenové dostupnosti pro širokou veřejnost. Není to nic, co tě zruinuje, ale sem tam se najde produkt, u kterého se musíš plácnout přes kapsu.

Značka Dermacol má výbornou pečující kosmetiku, jejich krémy milují tisíce žen. Tento článek bude zaměřen na produkty na pleť (ovšem ne pečující, ale dekorativní) + se zde objeví i jeden odličovač a řasenka. V příštím článku se pak podíváme na dermacolácké rtěnky.



Dermacol Satin

Nejprve líčení začínám podkladovou bází pod makeup. Tato má 30 ml a stojí 360Kč, ale mají taktéž verzi 15ml (249Kč) a 10ml (174Kč). Báze je bezbarvá, tudíž nijak neovlivňuje barvu make-upu. Existují ještě další varianty této báze (rozjasňující a omlazující). Já mám tedy zkušenost pouze s touto a nemohu si ji vynachválit! Mám velmi suchou pleť, proto je báze pro mne nezbytným krokem. Díky ní se mi na pleti netvoří šupinky, make-up se krásně zapracovává, pleť může dýchat a je po celý den chráněná. Ohledně výdrže nemohu mluvit, jelikož na mé suché pleti drží veškeré produkty velmi dobře. Každopádně báze splňuje vše, co od ní očekávám a potřebuji.



Dermacol Matt Control

Postupujeme systematicky, další na řadu přichází make-up. Tento má 30ml a stojí 212Kč. Na výběr mátě z opravdu mnoha odstínů. Já mám samozřejmě ten nejsvětlejší (odstín 1). Make-up si vychvaluji právě pro jeho světlý odstín. Ovšem uvítala bych klidně ještě krapet světlejší… Netuším, jak jsou na tom jiné odstíny, ale tento je s podtónem do růžova, což mě sedí. Pleť nevysušuje, práce s ním je bezproblémová (už díky praktické pumpičce). Krytí je střední, bez problému zakryje červenání a nedokonalosti na pleti, ale nevytváří masku. Doporučila bych jej i na mastnější pleť, která potřebuje zmatnit.



Dermacol Compact Powder

A make-up je třeba zafixovat, a to sice pudrem. Tento bych řekla, že je pro Dermacol přímo ikonický! Opět mají na výběr různé odstíny a já mám odstín 1. Cena je 103Kč. Reliéf krajky tě na první pohled uchvátí. Navíc je se svěží ovocnou parfemací. Balení je jednoduché/minimalistické, pudr je sám o sobě lehoučký… neobsahuje žádné zrcádko ani labutěnku (to mně osobně nevadí, používám štětce a pudr po kabelce netahám). Ačkoliv dávám přednost transparentním pudrům, u tohoto je pigmentace skoro neviditelná, a tak mi nevadí. Nenarušuje barvu make-upu, nevytváří další vrstvu krytí, pouze make-up zafixuje, pleť zmatní a dodá pleti finish, který potřebuje.



Bronzing Palette a Illuminating Pallete Dermacol

Tvář konturuji pomocí Bronzing Palette od Dermacolu. Vrchní stín je opravdu tvrdě zapečený a naberete pouze třpytky, zato dolní matný hnědý stín je super. Možná až moc pigmentovaný. Stínem zvýrazňuji lícní kosti a snažím se si také opticky zmenšit čelo. Poté beru do rukou Dermacol Illuminating Pallete a rozjasním nad lícními kostmi, pod obočím, na špičce nosu a nad rtem srdíčko. Tvářenku většinou vynechávám. Od přírody mám zdravá líčka.
Obě paletky mají 9g a stojí 266Kč.

Dermacol Hyaluron

Tuto micelární vodu přímo miluji! Má 400ml, což je dostatečně velké balení (micelárky jsou produkt, který nejčastěji spotřebovávám, tahle vydrží aspoň déle) a stojí 201Kč. Neobsahuje alkohol a je pro všechny typy pleti. Obsahuje kyselinu hyaluronovou, která pleť posiluje, zpevňuje a zjemňuje. Mně bez problému odlíčí. Mou pokožku nedráždí. Jsem s ní zkrátka velmi spokojená… netřeba více okecávat. Určitě ji zkus!



Dermacol Angelash Volume

Tato řasenka obletěla celý blogerský svět (i se svou ségrou Devilash). Má klasických 13ml a stojí 259Kč. Její ségru jsem tedy nezkoušela, jelikož již na první pohled vidím, že tohle není kartáček, který by mi vyhovoval. Zato tahle andělská kráska má pro mé řasy dokonalý kartáček. Kartáček je to poměrně velký (to mi ale vůbec nevadí), je zatočený, proto jsem předpokládala, že mé řasy krásně natočí. Konzistencí mi řasenka maximálně vyhovuje, není ani příliš tekutá ani příliš suchá. Tak akorát. Černá řasu obalí v přiměřeném množství, nežmolkuje se, neslepuje, nedělá pavoučí nožičky, opravdu dost zahustí a řasy skutečně natočí. Není to úplně řasenka, která by mi vyrazila dech a prohlásila bych, že jinou již nechci… ovšem je dobrá a já ji mohu doporučit!


Žádné komentáře:

Okomentovat