úterý 21. února 2017

ZKOUŠÍM kosmetické novinky!

U mě doma se setkalo hned několik novinek, které jsou jistým způsobem zajímavé, a já se nemohla dočkat, až je všechny vyzkouším. Rozhodla jsem se sepsat článek o mých prvních dojmech a názorech. Konkrétně se bude jednat o testování bělícího pera, masky od Garnier a balzámu Weleda. Tak jdeme na to!



Colgate Max White Expert White kosmetická sada I.

Tato sada stojí 399Kč a obsahuje kartáček a bělící pero. Na Notino.cz máte možnost si vybrat ze tří barev kartáčků (modrý, červený, fialový). Tento kartáček má v sobě místo na uložení bělícího pera, proto je to ideální kombo na cestování. Nápad je to určitě dobrý!


Nejprve si vyčisti zuby pomocí kartáčku a pasty. Já testovala bělící pasty od Mediblanc, a to konkrétně jednu klasickou a jednu s aloe vera. 100ml pořídíš za 270Kč. Já osobně vůni aloe vera až tolik nemusím, proto mi více vyhovovala spíše ta klasická. Ta má opravdu grády, je hodně mentolová, ale chutná dobře!


Co se pak týče kartáčku na zuby, je velmi atypický. Dobře se drží v ruce. Štětinky jsou různě dlouhé a dokonce se tam nachází i šest takových tlustějších gumových (ty mají na starosti vyčištění skvrn na zubech). Řekla bych, že je medium, ale tuto informaci jsem nedohledala (každopádně štětinky nejsou ani příliš měkké, ani tvrdé). Je super, že součástí kartáčku je i "čistič jazyka". Ovšem nemůžu říci, že by byl lepší než můj oblíbený Curaprox, který má všechny štětinky stejně dlouhé a mé zuby nejlépe a nejšetrněji vyčistí.


Poté přichází na řadu bělící pero. Pomocí otočení dolní části ti vyleze z vrchu "bílá hmota", kterou si vmasíruj do zubů. To je rychlé, snadné a dokonce i příjemné! A je hotovo, můžeš vyrazit do víru města. Pro ještě lepší výsledky opakuj tento rituál dvakrát denně.


Zhruba po třech týdnech bys měla začít vidět výsledky. Já osobně začala vidět výsledky tedy mnohem dříve (asi po 12 dnech). Nutno podotknout, že se nejedná o nějaké velké zásahy do skloviny zubů. Je to bezpečné domácí bělení, které tě zbaví zažloutnutí v důsledku životního stylu (pití kávy, kouření…). Ano, skutečně jsou mé zuby lesklejší a bělejší. Měla jsem tendence si neustále přejíždět jazykem přes zuby, jak byly hladké.

Garnier Skin Naturals Moisture + Aqua Bomb

Představuji ti hydratační vyplňující textilní masku, která je určena na dehydratovanou pleť. V balení se nachází jedna maska na jedno použití. Cena je 59Kč. Ano, tato maska obletěla blogový svět a já se nemohla dočkat, až ji konečně také vyzkouším!

Dehydratovaná pokožka - to je přesně to, co mě momentálně v chladném počasí trápí. V maskách se v tomto období vyžívám. Tato hydratační bomba obsahuje glycerin, výtažky z granátového jablka a kyselinu hyaluronovou. Aplikace je bezproblémová, snadná a rychlá. Stačí oddělat fólii a přiložit na obličej. Maska přilne a drží, můžeš tak dělat cokoliv tě napadne, aniž by tě to omezovalo. Má pouze jemnou parfemaci.

Panečku, tohle je ale mega příjemné! Udělej si chvilku sama pro sebe, pusť si seriál nebo si při tom lakuj nehty, cokoliv tě napadne. Každopádně tato maska tě zrelaxuje zaručeně! Vypadá to navíc i vtipně. Samozřejmě máš otvory na oči, nos a pusu. Maska nijak nepřekáží, naopak příjemně chladí.

Masku se doporučuje nechávat na pleti 15 minut (já se přiznám, že jsem ji měla déle, jelikož to bylo opravdu příjemné). Poté byla má pleť hydratovaná, vyživená, vitální, vypnutá, hebká, svěží… zkrátka všechna superlativa, která tě napadnou. Určitě si ji koupím znovu a mohu na 100% doporučit, ačkoliv značku Garnier, co se týče pečující kosmetiky, nepreferuji.


Weleda Lip Balm Berry Red

Není žádným tajemstvím, že miluji balzámy od EOSu. Konkrétně s příchutí Strawberry sorbet (jahodový sorbet) je můj vůbec nejoblíbenější. Jeho vůně je tak příjemná sladká, že mám někdy chuť jej sníst. Rty hydratuje na dlouhou dobu a zbaví je i nejvyššího stupně popraskání. Navíc, co si budeme povídat, balzám skvěle vypadá! Roztomilé kulaté balení si zamilovala spousta dívek. Ale musím podotknout, že design pro mě není priorita číslo jedna, důležité jsou účinky. A právě díky nim nedám na tento balzám dopustit. Stojí 169Kč a má 7g.


Momentálně jsem testovala balzámek od Weledy. S touto značkou mám teprve první zkušenost. Jedná se o tónující balzám na rty (varianta berry red, ještě mají další dvě varianty). Kromě toho, že by měl dodávat rtům péči (tedy hydrataci a výživu), navíc ti zbarví rty do přirozeného tónu. Dodá rtům lesk a šťavnatý vzhled. Stojí 229Kč a má 10ml. K dostání je ve třech odstínech.


Abych pravdu řekla, co se týče hydratace a výživy, není to žádná sláva. Jedná se o průměrný balzám, který tě nezachrání, když máš rty maximálně popraskané a bolavé. Ovšem jako prevence - super! Pokud v tomto chladném období nemáš náladu na rtěnky, které rty vysušují a nejsou na nošení v mrazech zrovna komfortní, tohle je ideální možnost. Tvé rty budou lehce zbarvené (nic přehnaného), budou upravené a zároveň chráněné. Nepotřebuješ k aplikaci zrcádko, hoď do kabelky a vyraz ven. Mně osobně udělal balzám rty jako po mlsání jahod. Šťavnaté.

Žádné komentáře:

Okomentovat