úterý 7. února 2017

Moje rutinní líčení pleti!

Mnohokrát jsem se již zaměřovala na oční líčení, tedy na stíny, řasenku (nalepovací řasy) a případně tužky na oči. Zmiňovala jsem také, jaké produkty používám na obočí. A neopomenula jsem samozřejmě mou "úchylku" na rtěnky. Co jsem však prozatím vynechala je moje pleťová rutina. Jaký používám make-up? Pudr? A další produkty? Na to se pojď podívat v tomto článku.

Před líčením vždy hydratuji pokožku pomocí denního krému od značky Nivea. Mám velmi suchou pokožku, proto je pro mě tento krok nezbytný! Tento krém mi maximálně vyhovuje a nedám na něj dopustit. Mám dokonce již asi čtvrté balení. Je to krém z nižší cenové kategorie. Po nanesení je lehce "lepkavý", proto na něj perfektně make-up přilne. Na večer pak používám jeho noční variantu pro citlivou pokožku v tmavším obalu, který je krapet hutnější a více hydratační.


Poté se většinou vrhnu na oční make-up a nechávám krém se vstřebat. Smetu popadané třpytky z očí při nanášení stínů a vrhnu se na bázi pod make-up. Moje nejoblíbenější je BabySkin od Maybelline! Je krásně silikonová, aplikace je příjemná a make-up poté nezalézá do pórů. Pro někoho s velmi suchou pokožku je dle mého názoru tohle nezbytný krok.



Na řadu přichází make-up Rimmel Match Perfection! Mám jej v odstínu 010 light porcelain, ale stále je na mě ještě trošku tmavý. Ovšem nalézt make-up, který by mi dokonale seděl - to je nadlidský výkon. Mám porcélánovou/průhlednou pleť s podtónem lehce do růžova (spíše neutrální). Tento make-up splňuje ten podtón. Má SPF 20, což se hodí v létě. Je skvěle hydratační, drží po celý den na svém místě, nikam se nehne, nezalézá do vrásek a působí přirozeně. Krytí je nižší až střední. Jeho pumpička je praktická, takže se s ním zbytečně neplýtvá.


Nedokonalosti a kruhy pod očima zamaskuji korektorem od Astor Perfect Stay 24H! Mám ho v odstínu 001 Ivory. Je to prakticky jediný korektor z drogerie, který je tak světlý jako moje pleť. Vím, že korektor by měl být na prozáření světlejší, než zbytek tváře, bohužel však těžký život bledulky… Dost často si nedávám make-up a používám právě jen tento korektor.

Celé dílo jen lehce zapudruji pudrem od Miss Sporty. Pokud mám pleť až příliš vysušenou a bez života, nezapudrovávám vůbec.


Tvář konturuji pomocí Bronzing Palette od Dermacolu. Vrchní stín je opravdu tvrdě zapečený a naberete pouze třpytky, zato dolní matný hnědý stín je super. Možná až moc pigmentovaný. Stínem zvýrazňuji lícní kosti a snažím se si také opticky zmenšit čelo. Poté beru do rukou Dermacol Illuminating Pallete a rozjasním nad lícními kostmi, pod obočím, na špičce nosu a nad rtem srdíčko. Tvářenku většinou vynechávám. Od přírody mám zdravá líčka.

Žádné komentáře:

Okomentovat