úterý 14. února 2017

NOVINKY od Dove!

Ačkoliv je Dove značka velmi populární, já osobně s ní nemám příliš zkušeností. Do rukou se mi dostaly její novinky a já se rozhodla je otestovat a napsat pro tebe recenzi! Konkrétně se bude jednat o recenzi tělového mléka, sprchového gelu a deodorantu. Tak jdeme na to!



Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual tělové mléko

Tohle tělové mléko stojí na Notino.cz 109Kč a má 250ml, ovšem je i možnost zakoupit si 400ml za 144Kč. Mléko je vhodné pro všechny typy pokožky.

Balení je jednoduché, minimalistické, velmi jemné a ženské. Pouze bílý základ se světle růžovými detaily se mi moc líbí. Pak už stačí jen otevřít víčko, lehce zmáčknout a z obalu vyleze krém, který má pouze lehkou parfemaci. Píší, že se jedná o extrakt z lotosového květu a rýžové mléko. Není to nijak dráždivá vůně, která by mi vadila a po čase se mi očuchala (což se mi jen tak mimochodem stává velmi často). Ačkoliv je to vůně poměrně teplá, sladká (ideální na zimu)… cítím z ní i květiny a svěžest (což je naopak ideální na léto). Ano, velmi zajímavá kombinace a těžce se tato vůně popisuje.

Mléko je dokonalé konzistence. Není ani příliš řídké, ani příliš hutné, zkrátka tak akorát. Vstřebává se velmi rychle. Zanechává pokožku jemnou, hebkou a vitální. Hydratace je dostatečná!

Abych pravdu řekla, příliš mnoho jsem od tohoto tělového mléka neočekávala. Měla jsem předtuchy, že se bude jednat o chabý průměr či průser. Jsem mile překvapena, jelikož bych jej zařadila mezi lepší průměr. Znám i lepší tělová mléka, ale tohle určitě není špatné. Směle do něj!

Dove Go Fresh sprchový gel

Dalším produktem je klasický sprchový gel. Má 250ml a stojí 76Kč, což je krásná cena. Moc se mi líbí design, který je čistě bílý v kombinaci s mintovou barvou, která patří mezi mé nejoblíbenější! To byl rozhodně skvělý tah zvolit tuto barvu. Navíc i sám gel má tuto barvičku.

Sprcháč má vůni hrušky v kombinaci s aloe vera. Vůni hrušky jsem si v poslední době velmi oblíbila a tohle je již druhý produkt s takovouto příchutí/přívůní. Při přičuchnutí dominuje hlavně již zmíněná hruška, aloe vera vůni dodává jen lehký "ocásek", který neucítíš, pokud se na něj nezaměříš. Tohle je varianta, kterou můžeš používat celoročně! Není to ani typicky letní ani typicky zimní záležitost.

Sám sprchový gel mou pokožku nevysušuje. Je velmi příjemný. Krásně provoní celou koupelnu a ještě po sprše jej na sobě cítím.

Dove Go Fresh tuhý antiperspirant

Antiperspirant má 40ml a stojí 83Kč. Design je ve stejném duchu jako sprchový gel, což se mi (překvapivě) opět velmi líbí. Bohužel však je obal nepraktický, jelikož se velmi špatně otevírá. Antiperspirant se vysunuje pomocí točení jeho dolní části.

Opět mám variantu hrušky a aloe vera. Voní svěže a sladce (vůně je totožná se sprchovým gelem), trošku mi připomíná žvýkačky. Při aplikaci příjemně chladí a nedráždí mou pokožku. Preferuji spíše tyto tuhé deodoranty, jelikož ty ve spreji pro mou citlivou pokožku nejsou zrovna ideální, je pak podrážděná a začervenalá. Navíc neobsahuje alkohol, proto se dá použít i těsně po holení.

A funguje? Ačkoliv píší, že se jedná o antiperspirant, nazvala bych jej spíše deodorantem. Je to něco, co tě pocení nezbaví ani jej neredukuje. Pouze tě zbaví nepříjemného pocitu a zápachu - ano, tohle splňuje dokonale!

Žádné komentáře:

Okomentovat