středa 15. února 2017

RECENZE rtěnky od Dermacolu!

Jestli něco Dermacol umí perfektně, pak to jsou rtěnky. Já osobně si je nemohu vynachválit. Dle mého názoru se vyrovnají kvalitou i dražším rtěnkám.



Dermacol 16H Lip Colour

16H Lip Colour jsou rtěnky, které potřebuje ve své sbírce každá žena! Hledáš držáka, který dá bezchybně celý den, přežije jídlo i pití a nebudeš se o něj muset starat? Pak je tato Dermacolka ideální volbou.

Na jedné straně je barevná báze. Stačí opravdu jen tenká vrstva. Jakoby "leskový aplikátor" je velmi praktický, jelikož se s ním dají precizně vykreslit okraje rtů bez použití konturky. Někteří nosí na rtech pouze tuto barevnou část. Ano, líbí se mi tento skoro matný finish, ovšem bez použití top coatu jsou mé rty velmi vysušené, proto je druhý krok pro mě nezbytný. Po zaschnutí barvy (to by mělo trvat 1 minutu, já čekám obvykle i déle), aplikuj ultra lesk a jemnou péči. Ten je průhledný a dodá tvým rtům šmrnc a potřebný komfort.

Pak už se po celý den o rtěnku nemusíš starat. Slyšela jsem i recenze, kdy dívkám tyto rtěnky vůbec nevyhovovaly. Já s nimi nemám žádný problém a nemohu si je vynachválit. Po jídle i pití zůstávají neporušené. Mé rty nevysušují. Nerozpíjí se, nezvýrazňují vrásky.


Na fotografii můžeš vidět odstín 1, což je nádherná tmavě růžová s kapkou do meruňkova. Je to sice tmavší rtěnka, ale stále nositelná. Ráda bych ti ukázala i pořádnou červenou rtěnku, která vypadá, jak kdyby se upírka zakousla do krku smrtelníka, ovšem tu má půjčenou kamarádka…



Dermacol Lip Seduction

Naprostou klasikou jsou pak tyto "cvakací" rtěnky. Ano, jejich otevírání je skutečně unikátní a baví mě. Obal je luxusní. Černý základ a zlaté detaily nepůsobí lacině, právě naopak. Zespodu lze navíc vidět odstín rtěnky. Rtěnky mají 4,8g a stojí 167Kč.

Rtěnky jsou hydratační. Nevysušují rty. Nezalézají do vrásek, nezvýrazňují nedokonalosti/šupinky… Na rtech jsou opravdu komfortní. Vhodné na denní nošení i na výjimečné příležitosti. Dokonce i výdrž je chvalitebná! Dají bez problému dobrých pár hodin, ovšem po jídle a pití potřebují trošku poupravit. Vytrácejí se rovnoměrně ze rtů (nikoliv do okrajů).


Já mám odstín 09, což je klasická červená s kapkou růžové. Studená barva, která sluší bledulkám. Pigmentace je božská!



Dermacol Longlasting

Tento obal je ještě krásnější, než u Lip Secuction. Kombinace krémové a zlaté je naprosto dokonalá! Na první pohled bych řekla, že se jedná o mnohem dražší rtěnku. Opět fungují na "cvakacím" systému. Rtěnky mají 4,8g a stojí 178Kč.
Vlastnostmi je tato rtěnka podobná Lip Seduction. Pigmentace je úžasná, na rtech je komfortní, krémová, nevysušuje… ovšem výdrž (jak název napovídá) je ještě o krapínek lepší.


Já mám odstín 11, což je fialová studená barvička, ideální na podzim a zimu. Ačkoliv je to odstín spíše tmavší, stále je do práce na běžný den nositelná.

Žádné komentáře:

Okomentovat