středa 1. března 2017

BRANDNOOZ únor 2017!

Na nový Brandnooz jsem se nemohla dočkat! Ten pocit očekávání a překvapení, co v něm najdu za dobroty, co nového budu moci opět vyzkoušet. Považuji tento nápad rozesílání boxů s potravinovými novinkami za famózní. S nadšením jsem tedy otevírala velký a těžký box. Co se v něm nacházelo? Pojď se se mnou podívat.



Pedro komprimátový mix
Jako první na mě vykouklo něco sladkého. Zavzpomínej se mnou na dětství, kdy jsme se všichni ládovali těmito malými čočkami. Balení obsahuje mix jak kulatých čoček, tak kostiček v mnoha příchutích (já dávám přednost růžovým a ty?). Považuji to za dobré mlsání, když nevím "coby" a mám chuť na něco sladkého. Balení má 150g a stojí 17,90Kč.


Toma nádech citron a máta
I s minerálkou se mi Brandnooz trefil do vkusu. Sladké nápoje sice nepiji, ale když už… je to vždy nějaká citronová perlivá voda. Tato je bez cukru a umělých sladidel (také bez kalorií). Díky bohu opravdu není sladká, pouze velmi svěží. Takovou příchuť mám spojenou s obdobím vedra v létě. Tato konkrétně se mnou již cestovala do školy. Má 0,5l a stojí 14,90Kč.


Aquila Veritea
V první řadě bych ráda vyzdvihla trojhrannou láhev, která je unikátní a mě moc baví. Miluji čaje, proto jsem se nemohla dočkat, až tyto odzkouším. Nejprve mé oči mířily na složení, které mě velmi mile překvapilo. Přišly mi ve dvou variantách: zelený čaj - broskev a černý čaj - citron. Ačkoliv černý čaj s citronem není vůbec špatný (evokuje ve mně nachlazení), raději dávám přednost tomu broskvovému. Ten je opravdu cítit a chutnat po broskvích (žádné chemické vůně). Za mě velký palec nahoru! Láhev má 0,5l a stojí 23,90Kč.


Semtex krvavý pomeranč
A u pití i nadále zůstaneme. Tentokrát se jedná o energetický nápoj. Na mě jsou tyto energyťáky příliš sladké, proto jsem jej podarovala příteli od mé sestry. Ten konkrétně značku Semtex miluje a brává si je na noční směny, kdy potřebuje doplnit energii. Příchuť "krvavý pomeranč" by měla být jemnější a méně kyselá. Název ovoce vychází z charakteristické krvavě červené barvy jeho dužiny. Obsah plechovky je 500ml a stojí 29,90Kč. V prodeji je od března 2017.


Kand ketchup bez přidaného cukru
Přesouváme se do kuchyně. V domácnosti se kečup prostě nikdy neztratí! Takže další užitečný produkt v tomto boxu. Tato varianta by měla být o něco zdravější. Nahradili umělá sladidla sladidly přírodního rostlinného původu. Na etiketě si přečtete poměrně slušné složení. Kečup je jemný, za což jsem vděčná, jelikož pálivější u nás doma nejedou. Má 300g a stojí 24Kč. Taktéž je v prodeji od března 2017.


Rama s kokosovým a mandlovým olejem
Tento produkt mě zaujal snad nejvíce z celého boxu. Jedná se o novou Ramu (od ledna 2017 v prodeji). Je bez laktózy, vhodná pro vegany a stvořena z kvalitních rostlinných olejů (kokosový, mandlový, lněný, slunečnicový). Dá se použít jak na mazání, tak na vaření, ale i pečení sladkých dobrot (například Brownie). Na jazyku se rozpouští, je velmi jemná a rozhodně z ní více cítím mandlovou příchuť a vůni, než tu kokosovou. Pecka! Má 400g a stojí 43,90Kč.


Dr. Oetker Mousse au Chocolat
Jedná se o nadýchaný francouzský čokoládový dezert v prášku. Jeho příprava je snadná a rychlá. Obsahuje 20% kakaa a 9% čokoládových kousků. Je vyroben z kvalitních surovin bez použití palmového tuku. Určen samozřejmě pro milovníky čokolády, což já bohužel nejsem, zato však tento dezert potěšil zbytek rodiny, jelikož těm se na nadýchanou pěnu již sbíhají sliny. Já si oblíbila od této značky Tiramisu. Má 50g a stojí 20,90Kč.


Bohemia kotlíkové brambůrky
Od sladkého opět ke slanému. Nové brambůrky (v prodeji od února 2017) mě na první pohled okouzlily svým designem. Velmi se mi obal líbí a jen při pohledu na chipsy na obrázku mám na ně chuť. Jsou připravovány z brambor ještě ve slupce! A na trhu se nabízejí ve variantách: mořská sůl s rozmarýnem, sladké chilli a červená paprika a jarní cibulka a smetana. Já vyzkoušela ty s mořskou solí a zachutnaly mi. Dobré slané brambůrky. Ovšem to balení (50g) je na mě příliš malé a za pár sekund byly fuč. Aspoň tolik nepřiberu… Stojí 29,90Kč.


Bohemia kotlíkové arašídy
A se stejnou filozofií přípravy přišly i arašídy. K dostání jsou ve dvou variantách: bylinky a koření a sladké chilli a červená paprika. Já mám druhou variantu a jsem nadšená, jelikož arašídy v těstíčku v paprikovém koření MILUJI! Tohle je pro mě orgasmus. Na 100% mohu doporučit! Balení má 150g a stojí 49,90Kč.


Součástí boxu byl ještě časopis Paní domu, který si zabavila babička, jelikož u nás zrovna byla, když jsem Brandnooz otevírala. Zaujaly ji především recepty. Za mě teda jeden z kvalitnějších časopisů na české scéně.


A nějaké to shrnutí? Nemůžu říci, že bych byla z boxu přímo unešená, ovšem s mnoha výrobky se mi trefili do vkusu a já jsem ráda, že jsem opět zkusila něco nového. Rozhodně dobrý box!

Žádné komentáře:

Okomentovat