pátek 24. března 2017

RECENZE dárková sada z e-shopu Bionatural.sk!

V poslední době jsem se začala zajímat o to, jakou kosmetiku používám. Dá se říci, že jsem objevila kouzlo oné přírodní kosmetiky. Dnes u tohoto tématu zůstaneme. Ráda bych ti představila produkty z e-shopu www.bionatural.sk. Tento internetový obchod má v nabídce mnoho značek přírodní kosmetiky, jako je třeba Soloos nebo Soaphoria. Sortiment je natolik široký, že jistě každý najde to, co hledá.



Já si objednala dárkovou sadu s názvem Exotická krása. Jedná se o sadu dvou mýdel značky Akamuti. Cena je 11,50€. Již mnohokrát jsem zmiňovala, jak miluji všelijaká mýdla a ty přírodní obzvlášť. Doma mám již slušnou sbírku, kterou postupně zkouším, a stále mě to baví. Jsem tedy nadšená, že mám nové do sbírky.
Jedná se o dárkové balení, tudíž ideální překvápko pro kamarádku, mamku, sestru nebo třeba babičku. Balíček přišel skutečně moc pěkně zabalený a měla jsem z něj velikou radost.

A nyní k samotným mýdlům. Sada obsahuje arganové mýdlo a mýdlo s bambuckým máslem a olivou.
"Arganové mydlo - v tomto mydle sa spája bambucké maslo, olivový a kokosový olej s bentonítovým ílom aby sa vytvorilo špeciálne mydlo pre citlivú pokožku.
Mydlo Bambucké maslo a Oliva - obsahuje bio kokosový olej, extra panenský olivový olej a bio panenské bambucké maslo. Krémové mydlo s bohatou penou ideálne pre suchú a citlivú pokožku. Bez vône, vhodné i pre ľudí postihnutých ekzémom."



Ne e-shopu si můžeš přečíst podrobný popisek těchto mýdel. Obsahují tedy kokosový, arganový a olivový olej. A také bambucké máslo, které má příznivé účinky na naši pokožku. Mnozí jistě ocení také fakt, že jsou (skoro) bez parfumace (arganové mýdlo má klasickou vůni přírodního produktu, druhé mýdlo není cítit vůbec)! Navíc jsou vyráběny ručně.

Použít se dají jak místo sprchového gelu, tak na mytí rukou nebo v některých případek na čistění pleti. Jsou určené pro všechny typy pleti. Ocení jej díky složení také lidé s citlivou a velmi suchou pokožkou a mezi tyto se řadím i já.

Mýdla překvapivě dost pění, aplikace je velmi příjemná, díky olejům krásně kloužou po pokožce a nijak mě nedráždí. Složení zaručuje hydrataci (což se u mýdel cení, jelikož většina mívá tendence vysušovat) a příznivé vlivy na pokožku. Poté je krásně jemná, hebká a svěží.

Za mě tedy určitě mohu doporučit. Sada mi udělala velkou radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat