středa 15. března 2017

To nejlepší od značky Bourjois!

Se značkou Bourjois jsem se seznámila teprve nedávno. Dlouho jsem nemusela přemýšlet, kam bych tuto značku kosmetiky zařadila… po vyzkoušení pár produktů jsem věděla, že tohle dle mého gusta! Produkty mi vyhovují, jsem s nimi spokojená a navíc jsou za poměrně dobrou cenu! To je to, co od kosmetiky potřebuji. Vybrala jsem 3TOP produkty, které bych ti mohla rozhodně doporučit, jelikož jsem s nimi maximálně spokojená.

Bourjois Rouge Edition Velvet tekutá rtěnka s matným efektem

Rtěnka stojí 179Kč a vyrovná se rozhodně i dražším kouskům. Na Notino.cz mají na výběr z obrovského množství odstínů! Najdeš tam jak rudé odstíny, tak zajímavé fialové, hnědé či růžové. Podle odstínu jsou také barvy obalu rtěnek. Tento design velmi oceňuji, jelikož hned víš, po jaké rtěnce v šuplíku saháš. Já mám odstín 09 Happy Nude (7,7 ml). Je to krásná růžová barvička. Je nude, avšak lehce tmavší než moje rty. Výrazná a přesto decentní. Vhodná na jakékoliv příležitosti (ať už do školy, nebo na párty).

Rtěnka má jakoby "leskovej" aplikátor. Ten je na rtech příjemný (měkoučký). Dá se s ním precizně vykreslit srdíčko rtů, aniž bys potřebovala tužku na rty.


Jak název napovídá, její finish má být matný. Není to přímo matná, spíše saténová. Nejprve když ji naneseš, tak se obtiskává, po chvíli však zasychá. Ovšem nikdy nezaschne úplně.

Nyní k samotným vlastnostem rtěnky. Není potřeba předem rty hydratovat. Rozhodně rty nevysušuje, ty po rtěnce bez problému kloužou. Nezalézá do vrásek ani je nezvýrazňuje. Tento odstín neflekatí. Na nošení je opravdu komfortní, časem ani necítím, že ji na rtech mám (tak lehoučká je). Nyní v zimě jsou tyto benefity žádoucí a já si je užívám! Nikdy jsem se nesetkala s rtěnkou, která by měla takovouto konzistenci… dle mého názoru je to unikát! Ovšem tyto vlastnosti jsou také na úkor výdrže. Pokud nejím a nepiji, vydrží klidně hodiny. Po jídle a pití však potřebuje poupravit ve středu rtů, kde se ztrácí. Není to tedy rtěnka, o kterou by ses celou noc nemusela starat.




Bourjois Mascara Volume Glamour Ultra-Curl řasenka pro prodloužení a natočení řas

To, že jsou mé řasy krátké a rovné, je známá pohádka. Řasenky neustále testuji a podrobuji je té největší zkoušce - mým řasám. Tato řasenka od Bourjois u mě rozhodně uspěla. Stojí 146Kč. Obal řasenky je matný, takže vypadá velmi elegantně a sofistikovaně a vršek je rosegold, což považuji za dobrou volbu, vzhledem k aktuálním trendům.

Konzistence řasenky je sušší, za což jsem ráda. Příliš mokré řasenky mi obalí řasy, jsou poté těžké a nevydrží natočené. Kartáček jsem osobně čekala více zatočený jako má moje oblíbená řasenka od Maybelline Lash Sensational. Řasenka vůbec neslepuje, neobalí řasy velkou vrstvou a nežmolkuje se. Na řasách vydrží bezchybná po celý den (i celou noc).

Mně osobně (každý máme jiné řasy a na každého bude fungovat trošku jinak) řasy prodlouží a vůbec nezahustí, ale za to jsem ráda, jelikož mám opravdu dost řas a více jich nepotřebuji. Co naopak dělá velmi dobře je natočení! Opravdu je i bez kleštiček bez problému natočí a zůstanou vzhůru po celý den. Odličování je snadné, někteří to zvládají i čistou vodou, ale já pro dobro svých řas používám micelární vodu od Biodermy, s kterou to jde krásně.

Bourjois Contour Clubbing voděodolná tužka na oči

Ráda ze sebe dělám pandu, ne nadarmo mi tak dlouho kamarádi přezdívali. Užívám si černou linku na dolní i horní vodní lince. Je to takové moje poznávací znamení již od 14 let. Vyzkoušela jsem za tu dobu různé tužky různých značek. Hledala jsem voděodolnou krásku, která by mě nezklamala a vydržela celou noc taková, jakou ji nanesu. Nosím kontaktní čočky, a proto často slzím, tak voděodolnost byla hlavní priorita.

Tužka je nádherně černá, dobře se s ní maluje, oko nedrhne, nedráždí… zkrátka absolutní spokojenost! Je také rozhodně lepší než všechny ostatní nevoděodolné, ovšem taktéž nevydrží celou noc a je třeba ji obnovovat, ale díky bohu ne tolik často, jako jsem byla zvyklá u tužky od Avonu (která má momentálně už asi jen 1cm délky).

Tato tužka stojí krásných 119Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat