úterý 14. března 2017

HAUL bomber z e-shopu I-moda.cz!

Jaro nám klepe na dveře a já s hrůzou zjistila, že nemám co na sebe! Klasická ženská. Za poslední rok se rozmohla móda tzv. bomberů. Jedná se o bundičky ideální na jarní či podzimní čas. Zkrátka kdy není takové vedro ani zima. Dají se sehnat v mnoha barvách. Obzvlášť populární jsou barvy khaki či olivové, ale černá bude bezpochyby klasika, která se hodí ke všemu.

Ne každému se tento trend samozřejmě líbí. I já se dost dlouho bránila tomuto "chlapeckému" stylu. Také ne každému tento střih sluší a člověk musí vědět, jak bomber nosit. OVŠEM doma vlastním džínovou bundičku, která se mi nehodí ke klasickým džínům (to je pak "předžínováno"). A dále mám v šatníku koženkovou, která je zas příliš teplá. A mikiny? Ty se ne vždy hodí na určité příležitosti (třeba když vyrazím s holkami do klubu). Volba tedy padla na bomber!

A začalo hledání… V mnoha obchodech měli příliš přeplácané, různé barvy, moc tlusté nebo naopak moc tenké. Já jsem zastánce minimalismu, tudíž preferuji velmi jednoduché univerzální kousky. Někdy méně znamená více.

Konečně jsem našla svého favorita! A to sice na stránkách I-moda.cz. Měli jej ve všech velikostech za 1 290Kč. Najdeš zde i jiné barvy, ale mě okouzlil právě tento černý. Materiál píší 100% polyester.



Trošku jsem se obávala, jak mi sedne, jestli mi vůbec bude slušet, zda mi velikost S bude sedět. Objednávka byla bezproblémová, a jelikož jej neměli na skladě, přišel přesně za 10 dní.


Materiál je příjemný. Celkově se v bundičce cítím velmi dobře. Bomber je mnohem teplejší, než jsem očekávala. Skutečně je v něm teplůčko, a proto se hodí na spíše chladnější podzim. Sedí, jakoby na mě byla ušitá (rukávky tak akorát dlouhé, nevyhrnuje se, přes ramena ovšem trošku větší, ale ne o moc). Nikde netrčí žádné nitky - kvalitní zpracování. Detaily jsou stříbrno-zlaté, ale spíše tíhnou ke zlaté, bude se tedy náramně hodit k mým novým černozlatým botičkám. Ano, zamilovala jsem se a hned jsem ho provětrala ven. Na tohle počasí naprostá ideálka a mohu jedině doporučit! Když je tepleji, nosím jej na tričko rozepnutý. Když je chladněji, vleze se mi pod něj ještě svetřík.


Žádné komentáře:

Okomentovat