pátek 17. března 2017

RECENZE produkty na čištění pleti značky Ziaja

Vyzkoušela jsem hned několik produktů od značky Ziaja, které jsou určeny na odličování pleti a očního make-upu. Obzvlášť jejich dvoufázový odličovač je vyhlášený, proto jsem se těšila, až jej otestuji na vlastní kůži. A zde jsou mé názory a postřehy.

Ziaja Dvoufázový odličovač (120ml) + Jemný odličovač (120ml)

Na stránkách www.ruzova10.cz mají akci, kdy je 1 + 1 zdarma, tedy dvoufázový a jemný odličovač ve výhodné sadě. Oba odličovače neobsahují parabeny a jsou bez parfemace. Cena je lidová (70Kč).

Dvoufázový odličovač mi momentálně dochází, proto mi tento přišel vhod. Chodívám plavat, kdy používám voděodolnou řasenku, proto je tohle nutnost do mé kosmetické sbírky. Odličovač obsahuje klasicky dvě složky (jednu olejovitou, druhou klasickou). Před použitím lahvičku protřepu a poté díky praktickému uzavírání dám na tamponek potřebné množství. Bez problému voděodolnou řasenku odlíčil, nedráždí mé oči (je určen i pro majitele kontaktních čoček) a jsem velice spokojená!


Druhý odličovač se označuje jako "jemný". A ano, je skutečně velmi šetrný k mé pleti. Nemám ji poté podrážděnou, zarudlou ani vysušenou, což mají některé odličovače ve zvyku. Doporučovaný také pro osoby používající kontaktní čočky. Můžu říci, že splňuje vše, co od odličovače potřebuji.




Ziaja Acai berry Pleťový tonik (200ml)

Tento tonik obsahuje kyselinu hyaluronovou. Měl by jemně čistit pokožku a odstraňovat make-up. Obnovuje zdravý a zářivý vzhled pokožky. Hydratuje a tonizuje a slouží jako prevence prvních vrásek. Určen pro pokožku unavenou, bez lesku a citlivou.

Tonik má lehce svěží vůni, která mi připomíná vůni citrusů. Ovšem na pleti nejde cítit, proto je vhodný i pro citlivé nosánky. Moc se mi líbí "rozprašovač", kterým se snadno nastříká potřebné množství na vatový tamponek. Řekla bych, že se jedná o klasický tonik vhodný pro dočištění pleti, s tím, že bych jej doporučila i pro starší pleť (víceméně pro kohokoliv).


Ziaja Acai berry Gelový peeling (200ml)

Ze stejné řady, jako je tonik, tu mám i gelový peeling. Opět je určen pro pokožku citlivou, unavenou a bez lesku. Slouží jako prevence vzniku vrásek. Obsahuje přírodní aktivní složky - acai berry, vitamín C, provitamín B5, glukonát zinku.
"Jemně čistí pokožku a pečuje o ni již během mytí. Napomáhá v odstraňování odumřelé svrchní vrstvy pokožky. Zanechává pokožku jemnou a hladkou na dotek."

Z tohoto produktu jsem naprosto nadšená! Obsahuje opět pouze jemně svěží parfemaci, která připomíná citrony, mandarinky a pomeranče (ovšem jedná se o subjektivní pocit). Gelovitá konzistence je příjemná a mou pokožku nevysušuje. Obsahuje pouze malé částečky, které sice odstraní odumřelé buňky z kůže, ale nijak ji nepodráždí a mou citlivou pokožku nedřou. S klidným svědomím mohu doporučit každému!


Žádné komentáře:

Okomentovat