neděle 19. března 2017

RECENZE L´Oréal Paris Color Riche (dárková sada)

Ráda bych ti představila dárkovou kazetu pro ženy od značky L´Oréal Paris. Tato sada stojí na www.parfemy-elnino.cz 282Kč.

Součástí sady jsou 3 produkty: řasenka Volume Million Lashes 10,5ml + oční linky Super Liner Smokissime 1g (odstín: 100 Black Smoke) + tužka na oči Color Riche Le Khol Eye Pencil 1,2g (odstín: 101).



Řasenka Volume Million Lashes

Tato řasenka je ve světě kosmetiky velmi profláklá a já s ní doposud ještě neměla tu zkušenost, proto jsem ráda, že jsem ji mohla otestovat na vlastní… řasy. Na první pohled je řasenka jednoduše krásná. Lesklý zlatý obal působí elegantně a luxusně.

Kartáček je spíše větší a tlustější. V průřezu připomíná sluníčko. Překvapilo mě, jak je ohebný, což netuším, zda je dobře či na škodu. Jelikož má štětinky poměrně daleko od sebe, obávala jsem se, aby řasy neslepoval. To se naštěstí neděje! Konzistence je naprosto perfektní! Není příliš tekutá, ani příliš suchá. Zkrátka ideálka pro mé řasy.


Řasenka slibuje extra objem a řasy tak husté, jako by jich byly miliony! Měla by zvětšit jejich objem až 3x. Ano, řasenky jsou velmi individuální záležitost a co vyhovuje mě, nemusí vyhovovat tobě. Ale zde je můj názor… Řasenka mi řasy nezahustila, což mi vůbec nevadí, jelikož jich mám dostatek. Pěkně je (na mé poměry) natočila a pozvedla. Nevytváří žmolky ani "pavoučí" nožičky. Neopadává. Po celý den vydrží bezchybná a velmi snadno se také odličuje.

Není to žádný zázrak, ovšem ani propadák. Za mě lepší průměr. Určitě jsem spokojená, ale nevím, zda si ji po vypotřebování znovu koupím.

Oční linky Super Liner Smokissime

Tak na tohle jsem se opravdu těšila! Něco tak zajímavého se totiž jen tak nevidí. Jedná se o oční linky s jedinečným aplikátorem ve tvaru houbičky. Někdo by řekl, že se s tak tlustým aplikátorem snad ani nedá nakreslit tenká klasická linka - opak je pravdou. Díky hrotu, který má, s ní nakreslíš i velmi tenkou linku podél řas.

Ovšem já osobně bych tento produkt doporučila na tvoření kouřového líčení. Linka není tolik černá, jak bych si představovala. Je spíše tmavě šedá. Velmi dobře se dá štětečkem rozmazat a poté drží jako přibitá. Takže na tyto účely za mě určitě ano!

Color Riche Le Khol Eye Pencil

Posledním produktem z této sady je tato klasická tužka na oči (není vysouvací, musí se ořezávat). Ta je na rozdíl od očních linek černo-černá. Má velmi příjemnou texturu (taková gelovitá a měkká), tudíž nepoškrábe ani to nejcitlivější očko. Taktéž se velmi pěkně rozmazává (v případě, že bys ji použila na kouřové líčení), ale poté drží jako přibitá (aspoň na mém suchém víčku). Na vodní lince je výdrž horší, ale to je potřeba voděodolná tužka.

A verdikt? Pokud víš, že využiješ všechny 3 produkty ze sady, směle do ní! Kvalitou je na tom velmi dobře. Navíc je celá sladěná do černo-zlaté, tedy na první pohled působí velmi luxusním dojmem. Ideální dárek třeba pro kamarádku nebo mamku.


Žádné komentáře:

Okomentovat