neděle 5. března 2017

ZKOUŠÍM Blendea SUPERGREENS!

Zelený životabudič si můžeš objednat na stránkách www.blendea.cz.



O co se jedná?

Jedná se o 100% organickou zelenou směs, která má pro náš organismus blahodárné účinky. Já dostala možnost tento výrobek zrecenzovat, tak se pojď podívat, jak u mě uspěl.

V balíčku mi přišel i praktický shaker se lžičkou, který usnadňuje dávkování a promíchání směsi s nějakou tekutinou. Samotná směs je pak v "plechovce", která se i jako plechovka otevírá, ovšem velmi snadno. Balení přípravku Blendea (90g) obsahuje až 30 jednorázových dávek a stojí 499Kč.


Na úvod bych zmínila hned několik benefitů: je 100% BIO, bez lepku, bez laktózy, bez cukru a vhodná i pro vegany!
Sypkou směs tvoří zelený ječmen (30%), mladá pšenice (30%), chlorela (15%), spirulina (20%) a malý kousek máty. Díky těmto složkám každý den snadno doplníš spoustu vitamínů, minerálů, antioxidantů i fytochemikálií (chlorofyl).

Jak Blendeu užívat?

Doporučuje se užívat rozpuštěná ve vodě, v ovocném džusu či smoothie (měl by mít 200ml). Nedoporučuje se naopak kombinovat s horkou vodou. Zpočátku je dávkování 1 lžička (3g směsi) 1x denně, ideálně ráno nalačno. Později 2 lžičky (6g směsi) 2x denně, klidně ráno i večer. Začíná se takto pomalu, aby si tvé tělo zvykalo.


Jaké má Blendea účinky?

O účincích si můžeš přečíst zde: www.blendea.cz/ucinky/ <<< A můžu prozradit, že to jsou samá pozitiva.

Blendea detoxikuje tvé tělo, dodá ti energii, zlepší imunitu, upraví trávení, budeš mít čistější pleť, nižší tlak i cholesterol, zkvalitňuje spánek, způsobuje mladší vzhled a celkovou podporu organismu. Ale výsledky jsou samozřejmě individuální.

Jaké jsou mé zkušenosti s Blendeou?

Já osobně nejvíce oceňuji pozitivní účinky na zdraví. Jsem příznivce všech doplňků stravy, které našemu tělu pomáhají, případně veškerého zdravého a zajímavého. Těšila jsem se tedy až tuto "zázračnou směs" vyzkouším.


Trošku jsem se bála, jak budu zvládat chuť, jelikož mám opravdu vytříbené chuťové buňky. Blendeu jsem si přidávala do ovocného džusu každé ráno. V džusu chuť tato směs je sice cítit pouze lehce, ovšem dost ji zabarvila do zelena a plavaly tam malé kousíčky směsi. To mi z počátku vadilo a na vůni i chuť jsem si musela zvykat.


A účinky? Rozhodně to každý ráno nastartovalo můj den. Měla jsem pocit, že mám více energie a nejsem přes den tolik unavená. Večer se mi pak dobře usínalo. Můžu říci, že mě ani netrápil tolik stres… Ovšem tohle všechno mohou být pouze "placebo" účinky, které jsem si mohla vsugerovat, a záleží vždy na mém rozpoložení. Co jsem si ale určitě nevsugerovala, je zlepšení trávení. Ano, zaznamenala jsem velké změny. Nejsem tolik nafouklá, splasklo mi bříško a necítím se "těžce". To oceňuji a to je taky velký důvod, proč bych do směsi Blendea šla!

Udělej něco pro své tělo, ono se ti poté odvděčí.

Žádné komentáře:

Okomentovat