pátek 31. března 2017

RECENZE pleťové masky značky Ziaja

Dříve, abych pravdu řekla, jsem různé vyživující a hydratační masky velmi zanedbávala, ačkoliv je moje pokožka vyžadovala. Naučila jsem se si tento "zkrášlovací proces" užívat plnými doušky. Udělám si čas sama pro sebe, pustím si oblíbený seriál nebo nějaký holčičí film, někdy k tomu uzobávám nebo moc dobrého nebo srkám kafíčko či čaj… no a v tomto čase právě na scénu přicházejí masky.

Moje pleť je často dehydratovaná, velmi (řekla bych až extrémně) suchá, také citlivá a mnohdy se objevují různá začervenání. Nicméně netrpím na akné a prakticky nikdy se nelesknu, tudíž pudry příliš nespotřebovávám. Toť na úvod k mé pleti.

A vzhledem k vlastnostem mé pleti jsem volila také masky.



Všechny masky mají 7ml, což mě osobně vystačilo na dvě použití. Jednoduše jsem aplikovala na obličej a zbylou půlku masky jsem pečlivě opět uzavřela a použila ji jindy. Velmi mi vyhovuje, že jsou to "jednorázovky", jelikož si člověk odzkouší, jak mu vyhovuje a nemusí si kupovat nějaké velké balení. Cena každé masky je 25Kč, což je krásná lidová cena.

Ziaja pleťová maska zklidňující

Určena pro citlivou pokožku. Tato maska obsahuje "zklidňující růžový jíl,hořčík, vápník, sodík, mangan, draslík, fosfor a stopové prvky především křemík (asi 57%) a železo (7%). ECO-certifikovaný olej canola - vyživuje a změkčuje svrchní vrstvu pokožky. ECO-certifikované kokosové glyceridy - zdroj esenciálních mastných kyselin s vysokým obsahem Omega 3 a 6. Provitamín B5 - hydratuje a zklidňuje podráždění epidermis. Alantoin - zklidňuje podráždění a snižuje sklon k jejich vzniku."

Měla by redukovat podráždění svrchní vrstvy pokožky, zmenšovat její citlivost a zklidňovat začervenání. Je dermatologicky a alergologicky testována.

Ziaja pleťová maska antistresová

Určena pro každý typ pleti. Tato maska obsahuje "zklidňující žlutý jíl - přírodní složka ze skupiny jílových minerálů, je bohatým zdrojem stopových prvků především křemíku (60%), železa (7%), obsahuje také hořčík, draslík, fosfor a vápník. ECO-certifikovaný olej canola - vyživuje a změkčuje pokožku. ECO-certifikované kokosové glyceridy- zdroj nenasycených mastných kyselin omega 3 a 6. Vitamín C - rozjasňuje a vyrovnává pokožku. Podporuje proces tvorby kolagenu a zpomaluje stárnutí pokožky. Provitamín B5 - hydratuje a regeneruje podrážděnou pokožku."

Měla by účinně zklidňovat podráždění, redukovat drsnost pokožky a rozjasňovat barvu pleti. Je dermatologicky a alergologicky testována.

Ziaja hydratační pleťová jílová maska

Určena pro pokožku suchou a normální. Obsahuje "zelený jíl - přírodní složka ze skupiny jílových minerálů, zdroj stopových prvků především křemíku (35%), železa (4,5%), hořčíku (3%) a vápníku (19%). ECO-certifikovaný olej canola - bohatý na fytosteroly, tokoferoly a mastné kyseliny.
Vyživuje a změkčuje pokožku. ECO-certifikované kokosové glyceridy - bohatý zdroj esenciálních mastných kyselin omega 3 a omega 6, které jsou nezbytné pro správné fungování pokožky. Provitamín B5 (D-panthenol) - aktivně hydratuje, regeneruje podrážděnou svrchní vrstvu pokožky."

Aktivně hydratuje svrchní vrstvu pokožky. Urychluje proces regenerace pokožky a účinně vyhlazuje epidermis. Je dermatologicky a alergologicky testována.

A jak jsem byla s maskami spokojená?

Masku jsem aplikovala na celý obličej i krk. Měla by se nechat působit 10-15minut, já se však přiznám, že jsem ji mnohdy nechávala i déle. Poté se maska musí opláchnout teplou vodou. Maska neobsahuje žádnou parfemaci. Je na pleti velmi příjemná (takový "krémík").

Po aplikaci má pleť jen zářila. Pokožka byla jemná, hebká, vyživená a projasněná. Maska dodala pořádnou dávku hydratace a výživy, která působila několik dnů.

Tyto postřehy platí u všech výše zmíněných masek. Prakticky jsem neviděla rozdíl, pouze hydratační byla opravdu maximálně hydratační oproti zbylým dvěma. Za tuto cenu samozřejmě nemůžeš čekat zázraky, pokud máš problematickou pleť, ovšem já jsem spokojená a byl to opravdu příjemný relax.

Žádné komentáře:

Okomentovat