sobota 1. dubna 2017

BRANDNOOZ za březen 2017

Přijela jsem ze školy a čekalo na mě překvápko v podobě nového Brandnooz boxu. Tento boxík je ve znamení pití - toho je tam totiž požehnaně. Tak se pojďme nové nadílce podívat na zoubek.



Poctivá limonáda od Poděbradky
Nejvíce místa v celém boxu zabírala dvoulitrová Poděbradka. Příchuť citronu mi připomíná léto, kdy se potřebuji osvěžit chutným pitím. Věděla jsem, že Poděbradka již má ve svém sortimentu Malinovku, Oranžádu a Vínovou. Citronáda je žhavá novinka měsíce duben.
Cena: 19,90Kč


Tranquini The New Way to Relax
Dále se v Brandnoozu nacházely dvě plechovky. V první moment jsem si myslela, že se jedná o klasický přeslazený energyťák, ale to není vůbec pravda. Jedná se o nový nápoj, který má údajně zmírňovat stres, zvyšuje soustředění a dodává pozitivní energii. Vyzkoušela jsem již zelenou verzi, která je kombinací čaje a bylinek a musím uznat, že to není vůbec špatné. Každá plechovka má 250ml.
Cena: 35,90Kč


Krušovice Ležák za studena chmelený
A máme tu i něco alkoholického. 18let už mi bylo, ovšem na pivo mám alergii (ano, skutečně jsem to vychytala), proto poputoval k pánské straně rodiny. Píší: "s obsahem alkoholu 48%, vyniká vyváženou chutí, příjemným chmelovým aroma, výraznější hořkostí a jedinečným chmelovým charaktere". Flaška má 0,5l a v prodeji je od března 2017.
Cena: 16,90Kč


Shatler's Koktejl
Další velmi zajímavou položkou v boxu je tento koktejlík. Tyto koktejly jsou vyrobeny pouze z těch nejkvalitnějších surovin. Stačí protřepat, nalít do skleničky s ledem, zamíchat a podávat. Ke koupení je 9 příchutí. Já v boxu měla Mojito. V prodeji je již poměrně dlouho (od května 2016), ovšem já o tomto "vynálezu" slyším poprvé.
Cena: 79Kč


Hamé Pod masíčko
Zeleninová směs je určena k chutnému a rychlému vaření. V boxu byla konkrétně verze Sojanka, ale ke koupi je jsou ještě Pikantka, Cizrnka nebo Peperonatka. Sklenice obsahuje velké kusy zeleniny, jsou okořeněné a dají se použít k jakémukoliv druhu masa. Je bez zahušťovadel, bez konzervantů i bez lepku. Jedna láhev má 340g.
Cena: 39,90Kč


Pedro Hambáče
A teď přecházíme na něco sladkého. Klasické gumové bonbonky, nevím, co více dodat. Chuť je lehce kyselá. Značka Pedro ještě nikdy nezklamala. Balení má 80g.
Cena: 14,90Kč


Fidorka
Tato Fidorka je hořká s citronovou příchutí, což je opravdu zajímavá variace chutí. "Nechte se s příchodem jara pozvat Fidorkou na veselé kyselé rande!" Ano, tato Fidorka je novinkou jara 2017. Má 30g, což je ideální velikost na zahnání chuti na sladké.
Cena: 10,90Kč


Vitana Potahovací hmota a mandlovou chutí
Posledním produktem je potahovací hmota v prášku, do které stačí přidat pouze voda. Tento produkt mě potěšil z celého boxu nejvíce! Tohle co nejdříve musím vyzkoušet. Moc se těším, až upeču dortík a pochlubím se vám tady s fotkou. Balení má 210g.
Cena: 39,90Kč



A ještě se v boxu nacházel časopis, který jsem věnovala babičce.


A závěr? Tento Brandnooz byl skutečně plný tekutých produktů. Za mě bych určitě ocenila jich méně. Jinak se tam nacházely poměrně zajímavé výrobky, které ráda odzkouším.

Žádné komentáře:

Okomentovat