středa 12. dubna 2017

NÁKUPY přes portál plnapenezenka.cz!

Jsem si jistá, že mnoho z vás portál www.plnapenezenka.cz zná. Ovšem jak jsem si mohla přečíst na různých diskuzích a v komentářích na Facebooku, někteří jsou stále vůči filosofii plnépeněženky nedůvěřiví. Já ji již využívám dobrých pár let, mám s ní jedině dobré zkušenosti a otestovala jsem, jak to všechno funguje. Proto ji i mohu s klidným svědomím doporučit.

Jak to funguje?

Naprosto jednoduše. Plnapenezenka.cz má v nabídce (přehledné kategorie) spousty e-shopů, s kterými spolupracuje (například Zoot, Notino, I-moda a tak dále). Ty se zaregistruješ zcela zdarma (navíc dostaneš bonus 50Kč, který si můžeš nechat po dosažení 100Kč na odměnách z nákupů vyplatit) a poté už si jen vyhledáš obchod, ve kterém chceš nakoupit. Proklikneš se skrz plnoupeněženku, nakoupíš jako obvykle a portál tento obchod zaznamená.
Poté chvíli trvá, než se odměna objeví na tvém účtu. Je to složitý proces schvalování, a to sice aby zjistili, zda si zboží nevrátila či cokoliv jiného. Jakmile obchod odměnu schválí, můžeš si ji nechat vyplatit na svůj bankovní účet (a to už od 1Kč odměny)!
Navíc na portále jsou stále nějaké výhodné nabídky, akce a bonusy (za to, když přivedeš na portál kamaráda…).

Proč by mi dávali peníze jen tak?

Na portále máš tedy na výběr z mnoha e-shopů, které nabízejí různá procenta z nákupů zpět. Například e-shop www.parfemy-elnino.cz nabízí až 2,5% z nákupu. Tedy pokud uděláš nákup za 1000Kč, pak dostaneš zpátky 25Kč. Ano, nejsou to sice obrovské částky a je potřeba, abys něco utratila (čím více utratíš, tím více dostaneš peněz zpět). Ale dle mého názoru je každá kačka dobrá. A za roky se těch peněz dost nastřádá.


Pro e-shopy je plnápeněženka reklama! Mnoho lidí zavítá na tento portál a hledá, kde by nakoupili. Proto je tento typ propragace pro e-shopy výhodný a rády s plnoupeněženkou spolupracují. Toť k vysvětlení: jak a proč.

Zde můžeš vidět screenshot, co se již mě podařilo za ty roky nastřádat:



A kvůli vám jsem si nechala již peníze vyplatit na účet. Stačilo kliknout na tlačítko "Vyplatit odměny" -> "Požádat o výplatu XXKč". Za pár dní jsem je na účtu měla. Vše proběhlo bez problémů a rychle.

Žádné komentáře:

Okomentovat