pátek 7. dubna 2017

RECENZE Makeup Trading Bronzing Kit

Bronzování obličeje je hit, který se u nás uchytil a stal se denním šálkem mnoha dívek. Já dávám stále přednost spíše přirozenému vzhledu, ovšem malému "oživení" tváře se určitě nebráním. Na e-shopu www.parfemy-elnino.cz mě zaujala dárková kazeta pro ženy.



Kazeta stojí 262Kč a obsahuje:
- Oční stíny 3x 3,4g
- Lesk na rty 4x 1,2g
- Bronzující pudr 1x 11g
- Bronzující perly 1x 15g
Součástí balení je i štětec (ten má dostatečné množství štětin, které jsou na dotek příjemné, velmi mile mě potěšil), aplikátor (ty já osobně nepoužívám, ale na projasnění pod obočí či v koutku oka jsou dobré), štěteček na rty a labutěnka.


Jelikož kazeta stojí opravdu málo, příliš jsem od produktů neočekávala. Ano, byla jsem poměrně skeptická. V první řadě mi udělala radost krabička, ve které se produkty nacházejí. Ta je moc pěkná, bytelná a určitě najde své využití. Víčko je průhledné, tedy ihned vidím na to, co se v ní nachází.

Oční stíny
Balení těchto stínů je klasické, ne příliš bytelné, ale dostačující. Oční stíny jsou velmi neutrální. Sednou každé barvě očí i každému podtónu pleti. Nejsou to žádné bláznivé barvičky, tedy vhodné i na denní nošení. Vykouzlíte s nimi však i něco lehce tmavšího. Hnědé stíny jsou klasikou, kterou nosím na víčku poměrně často (hned po růžové). Pigmentace by mohla být lepší, ale není to žádný průser. Prášit ti se s kvalitním štětcem budou méně. Jinak se velmi dobře ztrácejí a na víčku barvy nepůsobí podobně, každá je jedinečná. Všechny stíny jsou se shimmerem, nemají klasické třpytky, ale nejsou ani matné.
Prvním stínem je světlejší hnědá s neutrálním podtónem, uprostřed se nachází hnědá s podtónem do růžova a poslední v řadě je nejtmavší hnědá s kapkou fialové.


Lesk na rty
V poslední době jsem si lesky velmi oblíbila. Dříve jsem dávala přednost rtěnkám, zejména těm matným, ale nyní, když nevím coby, ráda po lesku sáhnu. Dodá rtům šťávu a upravený vzhled, aniž bych zářila křiklavou barvičkou na míle daleko.
Paletka obsahuje 4 lesky, při čemž dva jsou tmavší do fialova a dva jsou neutrální do hněda. Pigmentaci rtům dodají jen minimálně.


Bronzující pudr
Má velmi krásné a pevné balení. Někdo by možná namítal, že by ocenil uvnitř zrcádko, aby se s ním dalo cestovat, ale to já osobně nevyžaduji. Má reliéf sluníčka, což je velmi pěkný detail. Barva je neutrální, spíše do studena. Jsem potěšena, že to není žádná oranžáda nebo příliš tmavá hnědá, která by vytvořila nepřirozený efekt a fleky na pleti (vhodný i pro bledulky). Obsahuje pár malinkatých třpyteček/shimmer. Raději mám konturovací pudry matné, ovšem tohle by měl být bronzer, proto se nějaký ten třpyt očekává. Je velmi jemně namletý, středně pigmentovaný (není potřeba velká pigmentace, pak by se to s ním dalo lehce přehnat a to určitě není dobře) a skvěle se s ním pracuje.


Bronzující perly
Posledním produktem v kazetě jsou perličky. Opět se nachází v kulatém kalíšku, který má klasický obal. Perel je poskromnu, ovšem bohatě stačí. Všechny mají jednu a tu samou barvu, nedají se tedy namíchat různé odstíny, jak tomu někdy bývá. Perličky obsahují již krapet více třpytu, než měl bronzující pudr. Jsou také více pigmentované. Malinko více do oranžova, pleť zahřejí a rozzáří.
Jak pudr tak perly mají nádhernou zlatavou barvičku, která by se dala použít i jako oční stíny. Já jsem to již zkoušela a vypadalo to skvěle!


Za tu cenu? Já musím říci, že jsem velmi mile překvapena. S touto sadou si totiž každá žena užije spoustu legrace.

Žádné komentáře:

Okomentovat