středa 19. dubna 2017

TEST tekutých (matných) rtěnek!

Tekuté (matné) rtěnky jsou obrovským hitem posledního roku. Lesk vystřídal matný efekt. Každá žena hledá rtěnku držáka, která by vydržela na svém místě po celý den, přežila by jídlo a pití a stále vypadala na rtech dokonale. Tedy aby nezalézala do vrásek, nevysušovala, nežmolkovala, nezvýrazňovala šupinky, neztrácela se do okrajů rtů… no klademe na rtěnky vysoké nároky.

Já se rozhodla otestovat dvě velmi populární rtěnky z levnější cenové kategorie. Jak uspěly? Jaké mají vlastnosti? Na to se podívej v této recenzi.

BOURJOIS Paris Rouge Edition Velvet

Značku Bourjois jsem si v poslední době velmi oblíbila. Zjistila jsem, že ačkoliv je to značka velmi levná a dostupná, její kvalita je srovnatelná s mnohem dražšími produkty. Konkrétně jednu rtěnku z této řady již mám ve své kosmetické sbírce, ovšem potřebovala jsem další. Rtěnka stojí na www.parfemy-elnino.cz 167Kč a má 7,7ml.
Tyto rtěnky mají jakoby leskový aplikátor, s kterým se velmi dobře pracuje (snadno s ním vykreslíš srdíčko rtů). Vůně je sice taková specifická, ale rychle jsem si na ni zvykla a nijak mi nevadí. Obaly jsou jednoduché, ale velmi praktické, jelikož co barva rtěnky - to barva obalu. Tedy ihned víš, po jakém odstínu saháš.
Já si konkrétně objednala odstín 05 OLé Flamingo a je to tedy matná verze rtěnky. A když píši "matná", myslím tím skutečně MATNÁ! Jedná se o křiklavou růžovou barvičku s modrým podtónem, která je ideální na období jara a léta. Dovedu si ji představit, jak křičí na nějaké party.
Rtěnka nezvýrazňuje šupinky a nedokonalosti rtů, nezalézá do vrásek, sice nikdy úplně nezaschne, zato rty nevysušuje
(není potřeba pod ni hydratovat), pigmentace je maximální. Po jídle se ve středu rtů ojí a je nutné ji malinko opravit, ale není to žádná hrůza. Bez jídla a pití vydrží třeba celý den. Je na rtech velmi komfortní a příjemná. Zkrátka se staly tyto rtěnky od Bourjois mými velmi oblíbenými.



Makeup Revolution London Salvation Velvet

Další rtěnka je od velmi levné, ale kvalitní značky Makeup Revolution. Opět se dá zakoupit na již zmíněném e-shopu. Balení má 2ml a stojí 95Kč. Balení je jednoduché, klasické a aplikátor "leskový". Opět velmi precizní, s kterým se snadno manipuluje.
Objednala jsem si odstín Keep Crying For You, což je výraznější růžová s kapkou korálové. Řekla bych až "cukrátková" a k opálené pokožce sedne jako ulitá. Pigmentace je naprosto božská. Finish je matný. Bála jsem se, zda to nebude jen lesk, ale je to skutečně rtěnka. Na rtech neflekatí a dá se navrstvit.
Co se týče vlastností rtěnky, na nošení je již méně komfortní. Rty je pod ni třeba hydratovat, někdy má tendence vysušovat. Velmi mi vlastnostmi připomíná dlouhotrvající rtěnky od Dermacolu. I vůně a výdrž jsou totožné. Skutečně toho vydrží hodně! Dá bez problému několik hodin a zvládne i (nemastné) jídlo a pití. Při opravdu velké "žranici" začíná cuckovatět. Pokud jsou rty příliš suché, zalézá do vrásek. Ale za tu cenu? Maximálně mě překvapila.


A jaká je tvá oblíbená tekutá rtěnka?

Žádné komentáře:

Okomentovat