pondělí 3. dubna 2017

SPOTŘEBOVÁNO produkty značky Bioderma

Bioderma patří mezi mé nejoblíbenější značky pečující kosmetiky vůbec. Již léta na ni nedám dopustit a našla jsem si mezi jejich produkty ty, které spotřebovávám stále dokolečka. A jelikož se mi pár "odpadků" doma nashromáždilo, ráda bych ti je doporučila v tomto článku. Jelikož jsou vypotřebované, znamená to, že mi vyhovovaly a mohu o nich hodně říci.

Bioderma Sensibio H2O

Micelární voda pro citlivou pleť od Biodermy je moje stálice. Neustále a neustále si kupuji nové balení. Tato milecárka je skutečný miláček - odstraní jakýkoliv make-up, aniž bys svou pleť musela nijak dřít. Je velmi šetrná k pleti, mou pokožku nijak nedráždí ani nevysušuje. Pokud by ti varianta pro citlivou pleť nevyhovovala, mají ještě různé jiné tipy. Samotná micelární voda je pak k dostání v mnoha velikostech (100ml, 250ml, 500ml) a dokonce i v podobě čistících ubrousků. Na fotografii můžeš vidět 250ml, která stojí 265Kč.



Bioderma Sensibio Deo

Deodorant roll-on pro citlivou pokožku je taktéž jeden z produktů, ke kterým se opakovaně vracím. Jelikož se jedná o anti-transpirant, nezbaví tě tento produkt pouze zápachu, ale skutečně funguje i proti pocení. Je bez alkoholu, tudíž se dá použít i těsně po holení. Je hypoalergenní, mou pokožku nijak nedráždí a na dotek je velmi příjemný. Má pouze velmi jemnou vůni, která se nebije s parfémem. Má 50ml a na Notino stojí pouhých 190Kč. V dostání je i v jiných verzích.

Bioderma Sébium Global

O tomto produktu si přečteš, že se jedná o intenzivní péči pro mastnou a problematickou pleť. To by si mohlo odporovat s tvrzením, že mám velmi suchou pokožku. Tento přípravek měl však u mě jiné využití. Na pažích se mi totiž začalo dělat nehezké akné. Klasická krupička, která nevypadá příliš pěkně. Místo zahalování se do všelijakých bolerek a svetříků, aby mé ruce nikdo nespatřil, jsem se tento problém rozhodla řešit - a to sice právě s tímto produktem. Musím uznat, že je to zázrak. Četla jsem na ně samé pozitivní recenze a mohu je jedině potvrdit. S akné bojuje jako drak!
- působí proti vyrážkám a černým tečkám
- má antibakteriální složení
- potlačuje vznik jizev
- zvláčňuje a zjemňuje pleť
Má takovou gelovitou/klouzavou konzistenci. Je bez parfemace. Velmi šetrný k pokožce. Balení má 30ml a stojí 345Kč. Opět seženeš od Biodermy i jiné krémy pro jiné typy pokožky.

Bioderma Photoderm Autobronzant

Samoopalovací sprej pro citlivou pokožku je pro mě, jakož to bledulku nejvyššího stupně, ryzí záchrana. Já a opálit se? Nemožné. Já a spálit se? Určitě reálnější, ačkoliv minulé léto jsem měla problém už i s tím. Do solárka určitě nepůjdu, a proto mým sněhobílým nohám nezbývá nic jiného než samoopalovací krém/sprej. Těch je na trhu hromada. Já jich také již mnoho vyzkoušela. Bohužel však mnoho z nich dělá fleky nebo nepřirozený odstín pleti (příliš do oranžova). Bioderma u mě jako jediná zabodovala.
Se sprejem se velmi dobře pracuje. Mám tento systém raději než klasický krém. UPOZORŇUJI, že je nutné před aplikací provést peeling, aby ses vyhnula flekům, které by se objevily na sluníčku. Dokonce ani tolik tento samoopalovák nesmrdí, jako mají některé ve zvyku. A udělá ti po pár použitích krásně bronzově opálenou pokožku.
150ml stojí 392Kč, což je velmi lidová cena za takový to produkt.

Žádné komentáře:

Okomentovat