středa 5. dubna 2017

RECENZE krémy FOR LIFE & MADAGA

Protentokrát jsem pro vás testovala dva krémy z e-shopu: www.forlifemadaga.com. Jsem opravdu vděčná za to, že jsem mohla tuto značku pečující kosmetiky vyzkoušet, jelikož se brzy zařadila mezi mé nejoblíbenější.


Hydro-nutritive krém 24h

Sháníš dobrý krém na každodenní užívání? Pak mám pro tebe tip. Tento je pro suchou pleť, což je právě můj typ pleti. Navíc komfortní textura 2 v 1 nahrazuje jak denní, tak noční krém. Ideální tedy pro ty, kteří nechtějí mít ve své sbírce milion různých krémů. Tohle je multifunkční fešák, s kterým můžeš i cestovat.

Zmínila jsem slovo "fešák". A ano, jsem unešená z designu, který tento krém má. Je minimalistický, jednoduchý a praktický. Kombinace bílé a stříbrné nepůsobí lacině, naopak. Vypadá dobře na mém toaletním stolku. Navíc s pumpičkou se dobře pracuje, vymáčknu si krému přesně tak akorát a zbytečně neplýtvám. Tato pumpička mi rozhodně přijde i hygieničtější, než když musím prsty sahat do kalíšku s krémem.


Na stránkách si můžeš přečíst složení krému: "Přírodní oleje, pupalka, obilné klíčky, měsíček lékařský, vitaminy a mikroemulzní systém dodávají intenzivní vyživující péči, pružnost, jas a pevnost. Pleť zůstává dlouhodobě hebká a svěží se sametovým vzhledem." Tedy přesně víš, co si na svou pokožku nanášíš.

Krém je bez parfemace. Jeho konzistence je spíše tekutější. Poměrně rychle se vstřebává, ovšem zanechává na pleti lehce mastný filtr. Tudíž bych jej nedoporučila dámám, které nemají rády "mazání" a nesnesou ten pocit něčeho klouzavého na kůži. Na pleti je jinak moc příjemný, dobře se s ním pracuje. Mou pokožku zanechává hydratovanou, vláčnou a sametově hebkou. A když říkám "hydratovanou", myslím tím opravdu maximálně hydratovanou! Pro sušenky dokonalost.


Krém jsem si stihla oblíbit za velmi krátkou dobu. Nepozoruji na své pleti nějaké převratné změny, ale mám víceméně neproblematickou pleť. Jediné, co mě trápí, je dehydratace, kterou tento krém zastane na jedničku. Za mě určitě můžu doporučit.

50ml stojí 399Kč, což není žádná hrůza za tuto kvalitu. Je možnost si objednat i vzorek 4ml za 35Kč.
Objednávej: https://www.forlifemadaga.com/hydro-nutritive-krem-24h

Remodelling Cream Biological

A mám tady i něco pro zralejší pleť! "Bohatá exkluzivní textura s bio-synergickými účinnými složkami. Pleť je díky vlivu aktivních látek hýčkaná a svěží bez pocitu napětí, suchosti nebo naopak zvýšené mastnoty. Působí přirozeně jako nikdy předtím. Aktivní látky: bisabolol, meruňkový olej, kolagen, hyaluronic acid (NMF), vit. E, biomolekulární extrakt mořských řas, extrakt heřmánkovce nevonného a medilan pro sametově přirozený vzhled."

Na e-shopu si přečteš, že tento produkt byl dokonce oceněn! Což už mnohé vypovídá o jeho kvalitě. Doporučuje se užívat se sérem (Remodelling Elixir) pro ještě lepší účinky. O tom jsem dokonce již článek psala (http://ladyvanilka.blog.cz/1702/recenze-maska-a-serum-for-life-madaga), tak se můžeš v případě zájmu podívat.

Krém je opět na denní i noční užívání, což je pro maminky praktické, pokud nechtějí utrácet peníze za více krému. Tenhle je tedy 2 v 1. Obal je klasický - kalíšek s víčkem. Design krému na mě působí luxusním dojmem. Tmavě modrá je velmi dobrá volba! Navíc víčko má až zrcadlový efekt, v kterém se vidíte.


Krém má lehkou sladkou parfemaci, která po nanesení na obličeji není cítit. Mně osobně velmi voní. Konzistencí je spíše hutnější. Dodává opravdu velkou dávku hydratace. Zároveň zanechává pleť hladkou a na dotek jemnou. Krém testovala moje máma, která mi řekla, že s lacinými krémy z drogerie se absolutně nedá srovnat. Je o několik úrovní lepší! Výsledky viděla již po 14 dnech užívání. Pleť působí více vitálně, svěže a mladistvě. Jediné, co by vytkla je, že se krém zdlouhavě vmasírovává do pleti. Není to šup sem, šup tam - v tomto případě zanechává na obličeji bílé fleky.


50ml stojí 799Kč. Objednat si můžeš i vzoreček 2ml za 60Kč.
Objednávej: https://www.forlifemadaga.com/remodelling-cream-biological

Žádné komentáře:

Okomentovat