sobota 22. dubna 2017

RECENZE La Roche Posay Respectissime Extension řasenka pro prodloužení a natočení řas

Ráda bych ti představila e-shop: www.paradivka.cz, na kterém najdeš vše, co žena potřebuje k tomu, aby se mohla naparádit. E-shop nabízí produkty na vlasy (šampony, kondicionéry…), k péči o pleť a tělo (krémy, tonika, micelárky) a také nějakou tu dekorativní kosmetiku.

Mně z jejich sortimentu nejvíce zaujala právě dekorativní kosmetiky, a to konkrétně značka La Roche Posay. O této značce jsem již mnohé slyšela a povětšinou to byla právě chvála, co ji předchází… jsem tedy velmi ráda, že jsem dostala možnost nějaký produkt této značky vyzkoušet.

V poslední době ujíždím na řasách. Poté co jsem používala sérum pro růst řas, jsem o ně začala více pečovat a s řasenkou si vyhrávám třeba i hodiny. Ano, řasenka je jeden z těch produktů, které velmi ráda testuji, zkouším a objevují nové. OVŠEM jelikož mé řasy jsou tvrdý oříšek a já jsem náročný uživatel, tedy očekávám zázraky, jsem také velmi kritická.



Řasenka La Roche Posay Respectissime Extension řasenka pro prodloužení a natočení řas má 8,4ml a stojí 450Kč. Není to tedy levná investice.

Popisek řasenky říká: "Espectissime nabízí celou řadu řasenek s rekonstitučním lakrimálním roztokem respektujícím fyziologii citlivých očí. Řasenka Extension prodlužuje a posiluje řady. Zpevňující polymer uhlazuje povrch řas a posiluje je od kořínků ke konečkům. Díky speciálnímu kartáčku řasenka nanáší barvu rovnoměrně po celé délce řas pro maximální prodloužení. Řasenka je vhodná pro citlivé oči a nositelky kontaktních čoček."

Slibuje tedy:
- Prodloužené a posilněné řasy.
- Vysoká tolerance k citlivým očím.
- Rovnoměrně nanesení barvy.
- Oslnivý pohled.
- Nedrolí se.

Obal řasenky je velmi jednoduchý/minimalistický. Černý lesklý design je rozhodně dobrá volba. Působí na mě luxusním dojmem. Kartáček je víceméně klasický. Lehce se zužuje do kuželovitého tvaru, jinak je to tzv. "normál". Kolikrát je právě tento "normál" mnohem lepší, než všelijaké blbosti, které jsou schopni vývojáři vymyslet. Je tedy plastický a poměrně malý (já osobně preferuji větší kartáčky, ale pro někoho, kdo má malé oko, může být super a navíc se s ním dá precizně dostat i do koutů oka). Jediný, čeho jsem se bála, je, že má štětinky daleko u sebe - což může zapříčiňovat slepování řas.


Opak je pravdou. Řasy krásně pročeše, prodlouží a natočí. Nevytváří "pavoučí nožičky", zbytečně řasu příliš neobaluje. Nežmolkovatí. Řasy nádherně od sebe oddělí. Příliš sice nezahušťuje, ale to nemá ani v popisu práce a já to nepožaduji. Také konzistence je tak akorát. Ani příliš tekutá, ani příliš suchá. Řasy s ní tudíž vydrží natočení a tíhou nespadnou.

Musím říci, že je to rozhodně změna oproti levným řasenkám z drogerie. Není to zázrak, který ti vytvoří mega řasy z řas, které pomalu nemáš… ovšem dle mého názoru to není vůbec špatné a já jsem spokojená. Ráda po ni sahám.

Žádné komentáře:

Okomentovat