pondělí 17. dubna 2017

Moje nové KOSMETICKÉ ZKUŠENOSTI (duben 2017)

Rozhodla jsem se odstartovat novou sérii článků. Bude se jednat o klasické Nákupy a Novinky. Podělím se tu s vámi o produkty, které se nově nacházejí v mé kosmetické sbírce. Co jsem si koupila za poslední měsíc? Jaké jsou mé první postřehy a dojmy? Na to se se mnou pojď podívat v tomto článku.

Maybelline Lash Sensational Luscious řasenka pro objem a oddělení řas

Jelikož klasickou Lash Sensational naprosto miluji a je to moje nejoblíbenější řasenka vůbec, musela jsem vyzkoušet i její nově narozenou sestřičku. Dobře, zas tak nová není, jen jsem to trošku zaspala… Řasenka má 9,5ml, stojí 199Kč a je klasicky černá. Design zůstává stejný, jen je zahalený více do černé barvy. Kombinace matné černé a růžových lesklých detailů je velmi dobrá volba!
Kartáček však není zahnutý, jak jej známe u předchůdkyně, ale v podobě "kužele". Tedy od zdola směrem nahoru se zužuje. Štětinky jsou poměrně krátké a daleko od sebe. Což jsem se obávala, že bude kámen úrazu.
Textura řasenky je spíše tekutější. Ovšem to se dá vyřešit tím, že ji necháte chvíli pootevřenou. Navíc i časem při používání trošku změní konzistenci. Kartáček nádherně obalí každou řasu zvlášť, ne moc ji natočí, zato hodně prodlouží. Zatím co klasická Lash Sensational umí řasy právě natočit, tato je zase umí perfektně prodloužit. Jediný a dost zásadní problém, který s touto řasenkou mám, je, že poměrně dost řasy slepuje. Jinak se snadno odličuje, dá se vrstvit, nežmolkuje, neobtiskává se…



Pierre René Nails Hybrid gelový lak na nehty s použitím UV/LED lampy

Jelikož vlastním zapékací lampu a co dva týdny si dělám gelové nehty, jsou gel laky něco, o co se zajímám. Ráda objevuji nové značky a zkouším, který mi vyhovuje nejvíce. O této značce jsem doposud neslyšela. A jelikož cena je příznivá, rozhodla jsem se lak vyzkoušet. Stojí 169Kč a obsah balení je 11ml.
Hned na první pohled mě zaujala lahvička laku. Půdorys má trojúhelníkový tvar. Velmi zajímavé obzvláštnění jinak na první pohled fádního laku. Pouze obsahuje malé papírové kolečko s odstínem laku. Já si objednala odstín 19 French Pink (Hybrid 3). Což je průhledná barvička s kapkou béžové, růžové a bílé - těžko se tato barva popisuje. Štěteček je spíše tlustější, ne nijak precizní.


K zapečení v LED lampě bylo třeba 3 minuty. Lak není přehnaně tekutý ani tuhý, konzistence je tak akorát. Krytí není vysoké, pokud nechceš, aby byl přirozený nehet vidět, budeš potřebovat spoustu vrstev. Já osobně však preferuji jen upravený vzhled nehtů, tedy dám jednu vrstvu a nechám mé nehty pod ním prosvítat.
Výdrž nemohu posoudit, jelikož ta záleží na spodním a vrchním laku.

Bomb Cosmetics Blueberry Funday

Mou třetí a zároveň poslední radostí (jinak by byl tento článek dlouhý jako týden) je koupelový balistik od Bomb Cosmetics. Tyto bomby do koupele si objednávám dokolečka a dokola. Naprosto jsem se do nich totiž zamilovala! Bomba má 160g (je tedy obrovská a někteří ji používají na dvakrát) a stojí 79Kč.
Tato by měla být s vůní borůvek. Nevím, zda borůvky jsou to, co z ní cítím. Ovšem je to velmi sladká vůně ovoce a cukrátek. Pro někoho možná až příliš sladká. Tato bomba výjimečně neobsahuje žádné třpytečky. Zamilovala jsem se do té barvy! Nádherná obláčkově modrá barva je naprosto perfektní. Ve vaně zábavně šuměla a zbarvila vodu domodra. Tohle mě prostě bavit nepřestane! Miluji ten relax a všechny tyto blbůstky do vany.
Ovšem kromě efektu, který tyto bomby mají, oceňuji i účinky na pokožku. Pokožka je poté krásně hydratovaná (jelikož voda má po vhození bomby do koupele olejovitý charakter), vláčná a na dotek jemná. A tyto účinky přetrvávají ještě několik dní poté. Naprostá spokojenost!

Žádné komentáře:

Okomentovat