sobota 29. dubna 2017

NÁKUPY produkty značky Milani

Ráda bych ti představila e-shop www.absolutecosmetics.eu, který prodává kosmetiku všeho druhu. Kromě kosmetiky dekorativní zde najdeš i něco málo z té pečující a další produkty, které ti usnadní líčení (jako třeba štětce) a mimo jiné i laky na nehty.
Mě z e-shopu nejvíce zaujala značka Milani, která je svou kvalitou proslulá. Osobně s ní ještě nemám příliš mnoho zkušeností, a proto jsem se těšila, až produkty odzkouším. Jak u mě uspěly? To se dozvíš v této recenzi.



Milani transparentní pudr Prep+Set+Go

Objednala jsem si transparentní pudr značky Milani, jelikož mi můj momentální pudr dochází. Preferuji pouze a jen pudry transparentní, protože jsem pravá bledulka a tak světlý pudr, který by nezkresloval barvu mé pleti, neprodávají. Ten "bílý" se přizpůsobí barvě tvé pleti. Nedělá bílé šmouhy. Je pěkně namletý a práce s ním je velmi příjemná.

Byla to láska na první pohled! Design je jednoduchý, mně osobně se líbí a balení chybí zrcádko, což já odpouštím, jelikož se s pudry ven nevydávám. Mám velmi suchou pleť, nelesknu se tedy a mnohdy pudr i v líčení vynechám, chci-li dodat tvářím trochu života. Na první pohled je to obal bytelný, ovšem když se pudr otevře (poměrně těžce se otevírá, je třeba si osvojit ten správný grift), tak již nevypadá tolik nerozbitně. Obávám se, že při pádu na zem by se rozdělil na dva kusy. Ovšem produkt jako takový je naprosto skvělý! Mohu doporučit.


Milani Štětec na oční stíny - blending

Druhým produktem z e-shopu je štětec značky Milani. Velmi se mi líbí elegantní zlato-černý design. Štětiny jsou syntetické, což ocení vegani, lidé alergičtí na přírodní chlup a samozřejmě i já. Tento konkrétně je na blendění (štětec číslo 551), tedy rozetření stínů do ztracena.

"Štětec pro rozptýlení a zjemnění očních stínů. Zaoblený štěteček s kuželovitou špičkou s měkkými a jemnými štětinami určený pro snadné míchání očních stínů na víčku a jejich blending."

Pokud by sis chtěla pořídit pouze jeden štětec do sbírky, pak vol tento typ štětce. S ním uděláš bez problému i celé líčení. Přirozené přechody jsou v klasických kouřovkách nejdůležitější a to on hravě zvládne. Je na štětiny bohatý, maximálně heboučký a příjemňoučký a velmi dobře uchytí nan sebe produkt. Stíny s ním rozhodně práší méně a potom se pěkně zapracovávají na víčko. Za mě je to nejlepší štětec na blending, který mám ve své sbírce… a to vlastním již mnoho štětců různých značek.


Milani Amore Mattallics Metalická barva na rty

Posledním typem produktu, který ti dnes ukáži, jsou ikonické barvy na rty od značky Milani. Ano, mnohé ženy je milují za jejich kvalitu a unikátní barvy. Je to již nějaká doba, co uvedli na trh jejich metalické matné barvy. Mně osobně příliš tento hit "metalických" barev nenadchl, raději mám klasické finishe. Ovšem dva odstíny mi přišly v balíčku a já je samozřejmě odzkoušela.

Barvy na rty na první pohled vypadají zkrátka luxusně. To Milani umí! Lesklá zlatá víčka jsou božská. Jedno balení má 5g a stojí 219Kč. Aplikátor je klasicky leskový. Je poměrně dlouhý a krátký. Sice precizní, ale je třeba se s ním naučit pracovat. Nejprve jsem nanesla barvu na rty. Zpočátku vypadala leskle a samozřejmě metalicky, za pár sekund zaschnula, uzamkla se a ani nehnula. Barva se neobtiskává. Drží jako přibitá. Dokonce i k odlíčení je třeba použít dvoufázový odličovač. Dá bez problému celý den bez jediné úpravy, přežije jídlo i pití. Na nošení je vysoce komfortní. Časem úplně zapomeneš, že ji na rtech máš. Nevysušuje, nezvýrazňuje šupinky a nezalézá do vrásek. Ačkoliv finish je matný, tak metalická barva tomu dodává ten pravý šmrnc. Ústa mi září na míle daleko a přesto jsou díky matu lehce tlumená.
Musím přiznat, že odstíny, které mi došly, nejsou dle mého gusta. Určitě bych si vybrala jiné. Bála jsem se proto, jak mi sednou.

První odstín má název: 02 Matterialistic. Je to metalická hnědá s kapkou bronzové. Velmi teplá barvička, která sedne především brunetkám a snědším typům. Je to také ten odstín, který "žlutí" zuby. Opravdu jsem byla v šoku, jak dobře na mě tato barva vypadá. Nevypadala vůbec tolik mrtvolně, jak jsem si myslela. Naopak je zábavná, neotřelá a přesto vhodná i na denní nošení.


Druhý odstín nese název: 07 Automattic Touch. Tohle je již krapet výraznější fialová barvička. Má studený podtón a dovedu si představit, že sedne jak bledulkám, tak hlavně blondýnkám. Zuby opticky vybělí. Barva je to poměrně svítivá, upoutá na sebe pozornost a někdy to chce i odvahu ji provětrat ven. Ale je krásná a naprosto výjimečná. Takovou rtěnku nepotkáváš denně.


Žádné komentáře:

Okomentovat