neděle 9. dubna 2017

NÁKUPY z e-shopu Vašečočky.cz

Ráda bych ti představila e-shop www.vasecocky.cz, který se specializuje na prodej kontaktních čoček a příslušenství, které nošení čoček obnáší (+ také sluneční brýle). Na tomto e-shopu již objednávám roky a roky a právě to mě donutilo sepsat tento článek. Jsem s ním totiž maximálně spokojená a mohu jej jedině doporučit.




Ve 12cti letech mi diagnostikovali počáteční krátkozrakost, za tu dobu jsem se vyšplhala na současných -3D na jednom oku a -3,25D na oku druhém. Nemůžu říci, že bych byla člověk, kterému brýle absolutně nesluší, ovšem jsem ten typ, co je na nose zkrátka nesnese. První dva roky mé "skorosleposti" jsem brýle nosila, ale jelikož mám malý nosánek bez ďůlku, kam by si brýle sedly, neustále mi padaly z nosu a obtěžovaly mě.

Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet kontaktní čočky. Od té doby na ně nedám dopustit! Jsou mnohem pohodlnější! Přes den zapomínám, že je na očích mám. Mohu s nimi chodit plavat, sportovat, do kina a kamkoliv, kde nechci, aby mi brýle zavazely na nose. Zvykla jsem si na tento luxus a již bych neměnila. Brýle nosím jen občas na doma, při zánětu spojivek, když mám oči podrážděné nebo se mi nechce malovat, tak mi brýle očka zvýrazní.

Ovšem před výběrem kontaktních čoček jsem si zašla k optometričce, aby mi nějaké doporučila. A jelikož každé plus má i své mínusy, tak moje velká kukadla mají bohužel takové zakřivení a průměr, že se v ČR prodávají takto velké čočky pouze jediné. Ty mi bohužel nesedly, špatně se mi s nimi manipulovalo a neměly veškeré parametry, které jsem od čoček žádala. Poté jsem objevila Acuvue Oasys.

"Čtrnáctidenní kontaktní čočky Acuvue Oasys (6 čoček) od společnosti Johnson & Johnson jsou určeny pro denní nošení. Jedná se o moderní silikon-hydrogelové kontaktní čočky, určené pro zvlášť citlivé oči - mají vysokou propustnost kyslíku a obsahují speciální složku Hydraclear Plus, která udržuje čočku dostatečně vlhkou."
Tyto kontaktní čočky mi maximálně vyhovují a kupuji si je neustále dokola. Na https://www.vasecocky.cz/acuvue-oasys.html stojí 479Kč.


Doporučený roztok k těmto kontaktním čočkám je značky ReNu. Mám již zkušenosti s tím klasickým (60ml), ovšem nyní jsem si objednala variantu pro citlivé oči: ReNu MPS Sensitive Eyes (360ml) s pouzdrem. A tohle je panečku balení! Roztok by se měl měnit pokaždé, když si sundáváš čočky a vkládáš je do pouzdra. Tento mi vydrží na pěkně dlouho!
Mé citlivé oči nedráždí a jsem s ním moc spokojená. Na https://www.vasecocky.cz/renu-mps-sensitive-eyes.html stojí 329Kč.


Porovnání s klasickou 60ml:

Navíc jsem si objednala ještě cestovní sadu na kontaktní čočky s motivem. Ta mi chyběla. K roztoku je sice zdarma klasické pouzdro na čočky, ale tohle je mnohem praktičtější na cestování. Pěkná stříbrná krabička (prodávají vícero motivů) obsahuje zrcádko, pouzdro (s rozlišením pro pravé a levé oko), malou lahvičku na roztok a pinzetu (tu sice nepoužívám, ale nejspíš ji vyzkouším).
Pokud se již bez kontaktních čoček neobejdeš a všude je s sebou taháš, rozhodně ti tohle cestovní balení mohu doporučit. Na https://www.vasecocky.cz/cestovni-sada-s-motivem.html stojí 109Kč.


A jako takovou malou zábavičku jsem se rozhodla také objednat barevné kontaktní čočky, a to sice konkrétně FreshLook ColorBlends (2 čočky) - dioptrické (prodávají i variantu nedioptrických), barvu green. Bohužel jsem si myslela, že barva čoček je krycí, ale je pouze tónovací, tedy nepřekryje plně tvou přirozenou duhovku. Pokud máš například modré oči a ráda bys tuto barvu ještě podtrhla, pak směle do nich! Působí velmi přirozeně, moc pěkně tónují. Ovšem mají poměrně velký průměr, tedy manipulace s nimi je složitější a do menšího oka by se nemusely vlézt a škrábaly by. Já tento problém samozřejmě nemám.
Na https://www.vasecocky.cz/freshlook-colorblends.html mají na výběr z mnoha různých odstínů a barev a sada dvou čoček stojí 479Kč.


Žádné komentáře:

Okomentovat