čtvrtek 13. dubna 2017

RECENZE Oligodermie Pampering sérum

Ano, testuji další produkt od značky Oligodermie. Tato značka mi prostě sedla a ještě jsem se v žádném jejich produktu nezklamala. A jak u mě uspělo tohle sérum? To se dočteš v této nekompromisní a upřímné recenzi.



Sérum má 30ml a stojí okolo 749Kč. Je primárně určené pro citlivou pleť, ale jeho působnost je mnohem širší… účinky:
- Aktivuje krevní oběh všech cév v podkoží, včetně těch nejmenších kapilár.
- Podporuje všechny procesy látkové výměny a proliferační procesy v kůži.
- Silný protizánětlivý a anti-ageing efekt.
- Zvyšuje metabolismus keratinocytů o 24%, syntézu kolagenu o 18%.
- Silný antioxidant.
- Intenzivně hydratuje a zklidňuje suchou, podrážděnou a citlivou pokožku.
- Protizánětlivý efekt.
- Zmírňuje otoky.

Je vhodný jak pro zralejší pleť, kdy působí jako prevence stárnutí pleti, tak pro mladistvou. Jeho působnost je opravdu obsáhlá.

Ještě bych ráda zmínila obal, který je růžový matný, roztomilý a působí na mě luxusním dojmem. Je to obal bytelný, poměrně těžký, proto ne úplně vhodný na cestování. Obsahuje praktickou pumpičku, s kterou se snadno manipuluje. Sérum má klasickou konzistenci. Je řídké a gelové. Má pouze lehce sladkou parfemaci, ta je ale velmi jemná a nijak dráždivá.


Aplikace je opravdu příjemná. Jemně masíruji do pokožky a užívám si ten pocit relaxace. Nedodá mé pleti potřebnou hydrataci, proto jsem na něj ještě používala hydratační krém.

Komu bych tohle sérum doporučila? Prakticky každému. Jeho účinky mají tak dlouhé pazoury, že si na své přijde skutečně každý. Primárně bych sérum doporučila ženám s problematickou pletí. Pokud tě trápí jizvičky na pleti, podrážděná a začervenalá pleť, máš ji velmi citlivou a jen tak ti nějaký produkt nevyhovuje, pak směle do něj! Tohle je totiž péče, kterou si tvá pleť zaslouží a jistě ti poté poděkuje.

Mé pleti tohle sérum vyhovovalo. Cítila jsem, že má pleť je spokojená a má vše, co potřebuje. Ačkoliv nemám tolik problematickou pleť, nějaké ty jizvy jsem na ní měla. A na ty mi sérum pomohlo. Navíc již nemám tolik začervenalou a podrážděnou pleť.

Žádné komentáře:

Okomentovat