neděle 16. dubna 2017

Společenské, plesové (maturitní), dlouhé šaty!

Mnoho z vás se mě v komentářích pod fotografiemi z plesu ptalo: "odkud máš ty plesové šaty?", proto jsem se rozhodla sepsat samostatný článek a šaty vám zde doporučit.

Nejprve jsem měla své maturitní šaty vybrané v půjčovně - ty byly nádherné, mintové barvy a naprosto jsem se do nich zamilovala. Poté jsem však surfovala po internetu a úplnou náhodou jsem narazila na tyto červené krásky. Zpočátku jsem si říkala, že tahle barva nebude úplně lichotit mé bledé tváři, od které se barva bude odrážet a já budu neustále jakoby "začervenalá". Měli na výběr ty samé ale v černé, ovšem ty mě tolik neokouzlily. Rozhodla jsem se to tedy risknout a jít do těch červených. Na e-shopu se neustále velikosti obměňují a já byla zklamaná, že měli samá velká čísla. Neustále jsem aktualizovala stránku, až se objevily ve velikosti S! Začala jsem jásat a rychle jsem objednávala (za cenu zhruba 1000Kč - již si přesně nepamatuji).

Brzy mi zásilka přišla a já si s obavami šaty zkusila. Odstín červené mi sedl na tolik, že mou barvu pokožky ovlivňoval jen minimálně (s tím jsem dokázala žít). Krásně mi obepínají prsa, výstřih není příliš hluboký, čehož jsem se obávala a detaily právě kolem dekoltu jsou šity kvalitně (krajka je božská). Jediný, s čím jsem měla problém, byla délka. Ovšem s tím jsem se svou trpasličí výškou počítala. Poprosila jsem babičku, která šaty zkrátila… olalalááá byla jsem nadšená.
Šaty na mém maturitním plese sklidily velký úspěch a i po roce je stále miluji. Ano, tohle jsou přesně šaty dle mého gusta.

Objednávej: zde <<<




Žádné komentáře:

Okomentovat