sobota 8. dubna 2017

RECENZE BeautyLash Sérum pro růst a posílení řas

Tuto recenzi jsem si připravovala několik týdnů a jsem šťastná, že konečně můžu říci verdikt! Testovala jsem pro vás sérum na řasy, které by je mělo posílit a zařídit jejich růst.

Na e-shopu www.beautylash.cz stojí 750Kč, přičemž balení má 3ml. Design je jednoduchý, ale krásný. Červené lesklé víčko se mi moc líbí.
Objednávej: https://www.beautylash.cz/rust-a-posileni-ras/beautylash-serum-pro-rust-a-posileni-ras/



- Dermatologicky testováno
- Oftalmologicky testováno
- Neobsahuje hormony

Řasy jsou můj věčný problém. Mám je krátké a rovné. Sice jich mám dost, ovšem ocenila bych, kdyby byly delší a lépe tak vynikly mé oči. Slibovala jsem si, že právě tento produkt mi pomůže. Výsledky by měly být vidět po 8 týdnech a to je přesně ta doba, po kterou jsem sérum užívala. Každý večer ve stejný čas (skutečně jsem ani jednou nevynechala) jsem jej nanášela jako linku podél kořínků řas.

A jak to vlastně funguje? "Sérum obsahuje unikátní kombinace aminokyselin a mastných kyselin Sympeptide X-lash stimulující produkci keratinu ve vlasových folikulech v endogenní (růstové) fázi vývoje řasy. Díky tomu jsou řasy výrazně delší a silnější. Účinnost BeautyLash Eyelash Growth Sera byla prokázána klinickou studií, kterou provedl certifikovaný německý zkušební institut Dermatest."


Začátkem každého týdne užívání jsem se poctivě fotila a zaznamenávala tak případné změny. První 2 týdny jsem neviděla jediný pokrok. Už jsem se bála, že mým řasám zkrátka není pomoci. Poté ale nastal zlom! Najednou jsem si začala všímat, že mi roste nová řada řas. Mezi mými řasami se objevovaly malé, které postupně vyrůstaly a sílily. Mohu potvrdit, že nové řasy mi rostly jako blázen, proto bych sérum mohla doporučit ženám, které mají řas málo.

Zhruba v průběhu 6. týdnu jsem však začala mít obavy, jelikož mi některé řasy začaly vypadávat. Trošku jsem se strachovala, avšak nebyla to žádná hrůza (1-2 řasy denně) a časem tento problém ustal a zůstaly jen silné řasy! Ani netuším, zda tento "problém" má na svědomí sérum či jiné vnější vlivy.

Co se týče délky, také jsem zaznamenala progres. Skutečně mám pocit, že jsou mé řasy aspoň o krapínek delší. Zachytit tuto změnu na fotografii je poněkud náročné, jelikož nebylo v mých silách se pokaždé vyfotit v naprosto stejné poloze. Přesto doufám, že změny vidíte. Já je rozhodně vidím a hlavně registruji, když si nandávám řasenku.


Myslela jsem, že mi již není pomoci a nyní jsou mé řasy mnohonásobně lepší! Mám jich ještě více, jsou silnější/pevnější a hlavně delší! Sérum mohu jedině doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat