úterý 4. dubna 2017

RECENZE produkty z e-shopu Navia.sk

Mám tu tip na další e-shop, který je v harmonii s přírodou. Jedná se o webovou stránku www.navia.sk, která má ve svém sortimentu ručně vyráběnou slovenskou kosmetiku z nejkvalitnějších darů přírody. Taktéž není tato kosmetika testovaná na zvířatech. Toť na úvod a nyní k samotným produktům, které mi přišly na testování.


Bambucký krém NERAFINOVANÝ

Tento krém stojí 11.50€ a má obsah 120ml (já mám verzi 60ml). Jedná se o krém, který můžeš použít jak na pleť, tak na celé tělo. Je určen pro normální, suchou (i extrémně suchou) pleť, pro namáhanou, citlivou a také zralou. Krém je s lehce sladkou parfemací, která je pro nos velmi příjemná. Připomíná mi mandle, kokos, máslo a všechny tyto podobné vůně. Na e-shopu si můžeš přečíst také podrobné složení, abys věděla, co si na svou pokožku dáváš.

Konzistencí je krém jako vyšlehaná lehoučká šlehačka. Je velmi příjemný při aplikaci. Pěkně se roztírá. Ovšem zanechává pleť poměrně "mastnou", proto bych jej nedoporučila těm, kteří tento pocit na své pokožce příliš nemusí. Pomaleji se také vstřebává.

A jaké jsou účinky tohoto krému? Měl by hydratovat, regenerovat popraskanou pokožku, změkčovat pokožku také na chodidlech a loktech. Uvádí se, že má všestranné využití (na tvář, tělo, paty, vlasová a pleťová maska). Příznivé účinky má také pro těhotné, předchází vzniku strií a redukuje vrásky a tmavé skvrny na pokožce.

Jeho hlavními složkami jsou bambucké máslo, mandlový olej a nerafinovaný avokádový olej - a právě tyto ingredience mají na svědomí již výše uvedené pozitivní účinky na pokožku.

A jak vyhovoval krém mě? Já osobně jsem byla zvědavá, jak si poradí s mou popraskanou pokožkou na loktech. Skutečně tam mám kůži velmi suchou a na dotek drsnou. Krém jsem pečlivě zapracovávala krouživými pohyby a ten pocit si užívala. A světe div se, za pár dní jsem zaznamenala pozitivní účinky. Skutečně je na těchto místech má pokožka nyní hydratovaná a jemnější. Na ruce a nohy je krém taktéž velmi účinný a dokáže pokožku pořádně a na dlouhý čas zhydratovat. Jako vlasovou masku jsem krém nezkoušela, tuším, že by to úplně nebylo to pravé… ale třeba ještě někdy dodatečně vyzkouším a dám kdyžtak vědět.



Jemný pleťový peeling pro suchou/citlivou pleť

Dalším produktem, který jsem testovala, je peeling určený na můj typ pleti (suchá, citlivá, podrážděná, začervenalá pleť). Stojí 7.20€ a má 30ml, což je roztomilé malé balení. Peeling má lehce bylinkou vůni, která ve mně vzbuzuje pocit jako být někde v přírodě, na zahradě, v lese… Opět si můžeš na e-shopu přečíst podrobný popis složení.

Aplikuj peeling na vyčištěnou pleť. Před použitím jej důkladně promíchej (lžičkou). Nanes jej na vlhkou pleť, smíchej s malým množstvím vody a vmasíruj do pleti krouživými pohyby. Peeling odstraňuje odumřelé buňky kůže a zanechá ji pak jemnou. Po aplikaci opláchni pleť vlažnou vodou, dočisti navlhčeným vatovým tamponkem a já osobně bych poté doporučila hydratovat krémem. Peeling je doporučen používat maximálně 1 krát za dva týdny.

Peeling by měl jemně a šetrně čistit zanešené póry, odstraňovat odumřelé kožní buňky, zjemnit a rozzářit pleť a zlepšovat prokrvení pokožky.

Peeling bys rozhodně neměla vynechávat, je to poměrně důležitá součást při čištění a péči o pleť. Já peeling aplikovala dle návodu. Miniaturní částečky mi pěkně "opilovaly" pleť, nijak ji přehnaně nedřely (jako mají některé peelingy ve zvyku). Peeling má velmi olejovitou konzistenci. Řekla bych, že je opravdu velmi mastný a snadno tak klouže po pokožce. Po opláchnutí se na pleti objevilo lehké začervenání, ovšem s tím jsem počítala a je to normální. Po chvíli zmizelo a má pokožka zůstala pěkně jemná, hebká a na pohled vitální a rozzářená. Již po první aplikaci jsem si peeling oblíbila.


Žádné komentáře:

Okomentovat