středa 21. června 2017

GLANCBOX červen 2017!

A máme tu opět letní edici oblíbeného Glanc boxu! Co pro nás výrobci přichystali tentokrát? Na to se se mnou pojď podívat v mém novém unboxingovém článku.



Persil Complete Clean
Nejlepší Persil gel na odstranění skvrn. Nová receptura obsahuje jedinečnou kombinaci aktivních látek, aby vám poskytl kompletní řešení pro vaše prádlo. Na trhu je od roku 2017 a stojí 159Kč. Shodí se zajisté do každé domácnosti. My Persil již dlouhodobě opakovaně kupujeme a nemůžeme si jej vynachválit.


Silan Supreme Romance
Jedná se o exkluzivní řadu aviváží inspirovanou nejlepšími francouzskými parfémy pro milovníky vytříbených vůní. Růžová řada Romance nabízí jemnou vůni růžových květů na pozadí santalového dřeva. Já jsem milovník francouzských vůní (podle toho také vypadá má sbírka parfémů) a i tato aviváž mi voní přímo božsky! Praktický přídavek k Persilu! Na trhu je od roku 2017. 600ml stojí 70Kč.


Domestos Power 5
Účinná prevence tvorby vodního kamene, udržování povrchu toaletní mísy s dokonale blyštivým leskem a dlouhotrvající linoucí se svěží vůně. Na trhu je nově ve dvou variantách - magnólie a levandule. A právě tyto dva druhy se nacházely v Glanx box. Opět výrobky, které se neztratí v žádné domácnosti. Dlouhodobě je používáme, krásně voní a fungují tak, jak mají. Novinka roku 2017! Balení stojí 55Kč.


Signal White Now CC
Pasta v sobě obsahuje dvě technologie - okamžité bělení a ochranu před zubním plakem. Modré světlo zajistí, že zuby budou vypadat opticky bělejší již po prvním použití. Efekt je pouze dočasný. Pigmenty nenarušují zubní sklovinu. Navíc tato varianta obsahuje i aktivní minerál a zinek. Minerál zajistí vyšší odolnost proti zubnímu kazu a zinek pomáhá bojovat s bakteriemi. Se mnou tyto pasty nic nedělají. Bělící účinek se neprojevuje, ale ráda ji budu používat, jelikož mým zubům nijak neublíží. 75ml stojí 149Kč.


Signal Carbon + Correct
A od pasty rovnou navážeme na zubní kartáček. A tento je, panečku, zvláštní! Obsahuje karbonová vlákna, která pomáhají zbavovat sklovinu nečistot a zuby jsou pak čistější a bělejší. Zářivější úsměv pomůže doladit i extra lešticí lamela s obsahem perlitu. Já používám pouze Curaprox kartáčky. Jelikož o péči o zuby mnohé vím, tak tento půjde rovnou do koše. Bohužel velké zklamání, že se nachází v boxíku. Cena je 82Kč.


Dermacol Textilní 3D maska
Maska mi udělala největší radost ze všech produktů v balíčku. Masky miluji a obzvlášť tyto plátýnkové/textilní jsou momentálně velkým hitem. Která značka je nemá, jakoby nebyla. Stačí odlíčit a vyčistit pleť. Vytáhnout masku z obalu. Přiložit na obličej a relaxovat. Můžeš se při tom dívat na seriál nebo jen ležet s knížkou. Ideální chvilka sama pro sebe. Po 10 minutách masku sejmi a obličej opláchni. Já jsem měla v boxu zrovna vyživující a hydratační masku, která se mi skutečně hodí! Nemůžu se dočkat, až ji vyzkouším. Je to novinka jara 2017 a 15ml stojí 69Kč, což je poměrně dost za jednu takovou masku.


Catrice ICONails
Značka Catrice přišla na trh s novými laky na nehty. Měly by mít lesk jako gelové nehty a dlouhotrvající efekt (až 7 dnů). Lak obsahuje olej z acai a nabízí inovační dvojité otevírání. Kartáček je spíše tlustší - ty já mám ráda. V Glancboxu se nacházela pěkně rudá červená s podtónem do studena. Podle mě sedne naprosto každému. Není to barva laciná, ale naopak decentní. Já používám gellaky, proto lak poputuje k někomu jinému. Stojí 80Kč.


Tento Glancbox byl zejména praktický. Nacházela se v něm spousta věcí pro domácnost, které určitě využijeme. Mile mě překvapila maska nebo lak. Z produktů na čištění zubů jsem spíše zklamaná, ty by tam příště být nemusely. Hodnotím jej jako pěkný průměr.

Žádné komentáře:

Okomentovat