úterý 13. června 2017

SPOTŘEBOVÁNO voňavky za pár kaček

Doma se mi nastřádaly tři vypotřebované voňavky. Jedná se o klasické levné "deodoranty s rozprašovačem" známých značek. Ačkoliv vlastím doma i nějaké ty dražší parfémy, pokud jdu jen nakoupit, na poštu nebo sportovat, pak se našplíchám pouze takovou vůni. Jsou skladné, proto ideální do kabelky či na cestování. Svou službu zastanou a já mám vždy minimálně jednu na toaletním stolku.



Playboy Play It Sexy deodorant s rozprašovačem pro ženy

Moje nejoblíbenější značka na takové vůně je právě Playboy. Řekla bych, že je to značka spíše pro mladé teenky, které nechtěj utrácet peníze za drahé parfémy. Konkrétně tato vůně "Play It Sexy" mi přijde jako jedna z těch pro starší. Není to vůně tolik sladká, je poměrně výrazná, ale pro nos příjemná. Nijak mě nedráždí a za onu dlouhou dobu, co si ji kupuji, se mi nezprotivila a ne jednou jsem dokonce dostala na ni i kompliment!
Je k dostání i ve formě toaletní vody, která má následující složení:
- hlava: růžový pepř, grapefruit, mandarinko-pomerančové aroma
- srdce: lékořice, jasmín, osmanthus
To by odpovídalo tomu, co já mohu cítit z již zmíněné vůně. Ovšem tuto vůni popsat je velmi složité. Na cenu (75ml za 83Kč) je výdrž velmi slušná! Dokonce bych si troufla říct, že se vyrovná i některým dražším toaletním vodám. Určitě to není moje poslední balení.

Adidas Fruity Rhythm deodorant s rozprašovačem pro ženy

Značku Adidas mám spojenou se sportováním. Ano, tuto vůni jsem používala, jakmile jsem měla jít sportovat/cvičit, v kombinaci s deodorantem bez parfemace, aby se vůně nebily. Přemýšlela jsem, jak bych nejlépe popsala tuto svěží a ovocnou vůni a nejlépe to vystihli samotní prodejci: "Energická vůně Fruity Rhythm v sobě skrývá pulzující chuť k životu a je určena pro hravé ženy, které mají radost z každého prožitého dne. Květinově-ovocné aroma vyniká opojností šťavnatého černého rybízu, sladké maliny, něžné frézie a pižma."
K dostání je tato vůně i ve formě deodorantu. Výdrž vůně je horší, jak u Playboye, ovšem stále obstojná. Za 75ml je cena 85Kč, což je naprosto senzace.

B.U. RockMantic deodorant s rozprašovačem pro ženy

Značku B.U. mám spojenou s velmi sladkými vůněmi. Ano, vůně většiny jejich produktů je až (na můj vkus) přeslazená, velmi výrazná, zato hravá a dlouho vydrží. Věřte mi, že pokud si ji nastříkáte v pokojíčku a odejdete na 24h pryč, stále ji tam ještě po návratu ucítíte. Má opravdu grády. Tato varianta je tlumenější, ne tolik slaďoučká a do nosu bijící. Cítím z ní pomeranč, mandarinku, jablko a na druhé straně také maliny a růže, někde v pozadí se pak tyčí vanilka. Vůně je to romantická a přesto svěží.
Opět existuje i varianta deospraye, toaletní vody a sprchového gelu. Myslím si, že by to mohla být pěkná sada pro kamarádku/sestru, pokud víš, že tuto značku má ráda. Flakonek 75ml stojí 165Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat