středa 7. června 2017

RECENZE Sally Hansen gel laky

Jsem vlastníkem zapékací lampy a tedy i vášnivý "nehtař". Vyhovuje mi ten luxus, že nehty vydrží bezchybné dva týdny. Lak se neodlupuje, naopak se nádherně leskne. Po dvou týdnech jsou nehty většinou již odrostlé a nevypadá to pěkně. Lak však zůstává stále nepoškozen.

Jsem toho názoru, že každá žena (ale i muž) by měla o své ruce pečovat. Dennodenně někomu podáváme ruku a vystavujeme tak nehty na obdiv světu. Určitě netvrdím, že je nutné používat barevné laky, ale průhledný pro zpevnění či občasná manikúra je základ. Okousané, špinavé nehty nejsou dobrou vizitkou tvé osobnosti.

Já sama nejsem příliš na křiklavé barvičky. Preferuji spíše ty tlumenější tóny, které jsou méně výrazné a jsou světlé. Ideálními barvami (pro mě) je tedy nude (hnědé a béžové odstíny), světlounce růžová (ta je má vůbec nejoblíbenější) a klasická bílá. Pouze v zimě v období Vánoc sahám po burgundy/vínovém laku.



V tomto článku se budu věnovat gel lakům od Sally Hansen, které jsou proslulé! Každý je zná, mnoho lidí o nich mluví… já osobně se přikláním na tu stranu, že lepší laky jsem nikdy neměla. Lahvička je klasická, víčko je pak zbarveno do příslušného odstínu. Mrzí mě, že výběr odstínu není tolik rozšířený (já osobně vím o devíti odstínech) a doufám, že brzy na trh uvedou i další barvičky. Určitě bych si je koupila.

U některých gel laků jsem měla problém, že byly příliš tekuté. Stékaly mi z nehtu ještě dříve, než jsem je stihla vůbec zapéct. U těchto laků s tím problém nemám. Jejich struktura je geniální. Tmavší odstíny kryjí již v první vrstvě. Ty světlejší si můžeš nanést vrstev podle potřeby (zda preferuješ, aby nehty lehce prosvítaly či vůbec).

Vlastním LED lampu na zapékání nehtů, při čemž na zatuhnutí těchto laků potřebuji zhruba 1,5minuty. Po této době jsou již perfektně zapečené. Ovšem já je pro jistotu nechávám v lampě 3minuty. V UV lampě potřebují času déle. Tam jsou ty 3minuty nezbytné (možná i pro jistotu více). Samozřejmě je nutné pod ně dát base coat a na ně top coat (o postupu na gelové nehty si povíme třeba příště). Vydrží bezchybné až dva týdny!


Odstín 130 Shell We Dance
Představuji ti můj nejoblíbenější lak. Tato světle růžová barva je naprosto dokonalá! Je decentní, krapet roztomilá, hodí se ke všemu a nehty s ní působí upraveně a žensky. Občas tuto barvu kombinuji s třpytkami, tedy jeden nehet nalakuji rozdílně. To mám pak princeznovské nehty!


Odstín 120 Sheer Ecstasy
Tento odstín je taková ségra od Shell We Dance. Není již do růžova, ale spíše do oranžova/béžova/nude. Z dálky však vypadá velmi podobně. Tento lak se teprve hodí ke všemu! Je tedy velmi praktický. Hodí se jak k elegantnímu stylu tak sportovnímu.


Odstín 150 Pink Pong
A poslední lak, který od Sally Hansen vlastním, je tento výraznější. Jedná se o tmavší růžovou se špetkou hnědé. Tato neutrální barva sedne i starším ženám.

Žádné komentáře:

Okomentovat