sobota 3. června 2017

RECENZE nové zkušenosti se Ziajou

Opět tu mám článek plný produktů mé oblíbené značky Ziaja. Tentokrát je to směsice pečující kosmetiky na pleť i celé tělo. Jak u mě tyto produkty dopadly? To se dozvíš, pokud budeš pozorně číst.



Ziaja Sensitive micelární voda (200ml)

Já už měla zkušenosti s jejich odličovači na oční okolí. Ty jsem si naprosto zamilovala a začala je používat i na celou pleť, nejen na oči. Mou pokožku nevysušují a velmi snadno odlíčí. Často mě micelární vody pálí, jsem po nich začervenalá nebo mi z nich slzí oči. V poslední době je to snad ještě horší a nemohla jsem používat na mou pleť skoro nic. Už jsem ani nevěděla, jak se odlíčit.

Tato micelární voda je přesně určená na citlivou pokožku. Stojí 90Kč.Zaručuje bezpečnou aplikaci, působí jako zklidňující obklad, obsahuje jen ty nezbytné složky receptury. Ano, velmi mě zaujalo právě složení: 0% PARABENŮ, 0% ALKOHOLU, 0%PARFEMACE. Je hypoalergenní.

Slibuje:
- Zklidnění citlivé pokožky.
- Jemně odstraňuje make-up.
- Účinně čistí pleť.
- Změkčuje svrchní pokožku.
- Navrací přirozené pH.

Musím se přiznat, že nevidím rozdíl mezi touto micelární vodou a jejich klasických odličovačem očí. Oba nemají žádnou parfemaci, což oceňuji. Mou pleť nijak nedráždí, naopak s ní pěkně souzná. Bez problému můj make-up odlíčí v pár tazích. Já jsem spokojená a určitě to není mé poslední balení.


Ziaja Sprchový gel brusinka - lesní jahoda (500ml)

Ze zimní edice od Ziajy jsem měla celou kolekci sprchových gelů. Ty jsem již zvládla všechny spotřebovat. Měly skvělé vůně, nádherně pěnily a mou pokožku nijak nevysušovaly. Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet i jejích velký sprchový gel. Nejvíce mě zaujala vůně brusinka a lesní jahoda.

Sprcháč stojí 74Kč. Je krásně růžový, na pohled božský! Parfemace mě nezklamala. Je to sladká a zároveň svěží vůně ovoce. Velmi trefná navíc. Gel by měl pokožku hydratovat a chránit před vysušením. Zjemňuje a zklidňuje podráždění.
Abych pravdu řekla, tak jsem žádnou hydrataci či zklidnění nezaznamenala. Ovšem ani ji přehnaně nevysušuje, což některé sprchové gely dělají. Nečekej však nějakou extra hydrataci. Používala jsem ho i jako pěnu do koupele. Bohatá pěna poté pěkně drží a provoní celou koupelnu.


Ziaja Hedvábí dárková sada

Pokud tápeš nad tím, co dát své mamince, tetě, sestře či kamarádce za dárek, pak pro tebe mám skvělý tip. Sada obsahuje tělové mléko (400ml) a sprchový krém (500ml). Ano, jsou to skutečně obří balení, která vydrží na pěkně dlouhou dobu. Design se mi moc líbí. Je to elegantní a originální.

"Tělové mléko obsahuje proteiny hedvábí a bambucké máslo na pokožku suchou a málo pružnou. Slibuje zvýšení hydratace pokožky o 36%. Aktivně hydratuje a obnovuje vodní rovnováhu v pokožce. Pečuje o správnou pružnost pokožky. Redukuje drsnost a napravuje pružnost a hladkost pokožky."

Já osobně bych řekla, že je to naprostá klasika od Ziajy. Není to žádný zázrak, co tě zbaví extrémně suché pokožky. Ovšem jako prevence na každodenní mazání je to ideální. Obsahuje praktickou pumpičku, s kterou se snadno manipuluje. Vůně je příjemná, nijak dráždivá ani přehnaná. Mléko se snadno po pokožce roztírá. Pomaleji se vstřebává, ale zanechává pokožku krásně jemnou, hebkou a na první pohled vitální. Je to sice krátkodobější účinek, ale mně to vyhovuje.

"Krémové mýdlo s proteiny hedvábí a glycerinem pokožku vyhlazuje a hydratuje. Květinovo-aromatická kompozice vychází z jemných tónů bílého dřeva, které přechází v jemné květinové odstíny lilie, orchideje a mučenky. Doporučujeme do sprchy i do vany. Neobsahuje parabeny."

Vůně je prakticky totožná s tělovým mlékem. Velmi jemná, květinová… Rozhodně tě nebouchne do nosu. Já mýdlo používala jako pěnu do koupele. Vytvořilo krásnou bohatou pěnu, která dlouho vydržela. Oceňuji velké balení! Opět nemůžeš čekat nějakou hydrataci ani vyhlazení pokožky. Je to zkrátka jen obyčejné mýdlo, které ovšem přehnaně nevysušuje!


Žádné komentáře:

Okomentovat