pátek 23. června 2017

RECENZE Ziaja BB krém

Mnoho žen v létě nedá dopustit právě na BB krémy. Jsou lehké, pokožka pod nimi může dýchat a krásně sjednotí pleť. Na trhu jich najdete opravdu spousty a já se protentokrát rozhodla vyzkoušet jeden od mé oblíbené značky Ziajy.



BB krém je určen pro normální, suchou a citlivou pleť. Jelikož je poměrně mastný, určitě bych jej nedoporučila pleti smíšené a mastné, jelikož by ti ani po zapudrování nemusel držet na pleti a sjížděl by. Na léto jistě oceníš SPF 15 - dle mého gusta by mohlo být sice ještě vyšší, ale rozhodně je to plus.

Pár slov o produktu od výrobců: "Inovativní komplexní péče o pokožku, která napravuje nedokonalosti pleti. Je univerzálním řešením pro rychlé zlepšení vzhledu normální, suché a citlivé pleti. Účinně nahrazuje hydratační fluid. Stará se o pravidelnou hydrataci, ochranu a regeneraci. Má lehkou konzistenci, lehce se roztírá a rychle vstřebává."

Obsahuje: kyselinu hyaluronovou, provitamin B5, vitamin E, UVA/UVB filtry, minerální pigmenty a pigment balance.


Co produkt slibuje?
- Vyrovnává tón pleti a zdůrazňuje její přirozený odstín.
- Kryje začervenání, pigmentové skvrny a rozšířené póry.
- Matuje pokožku a snižuje lesk kůže.
- Účinně normalizuje tvorbu kožního mazu.
- Chrání proti UV zářením a foto-stárnutím.
- Snižuje projevy únavy a zaručuje přirozený vzhled.
- Hydratuje, tonizuje a snižuje podráždění.
- Zanechává pokožku rozjasněnou a zářivou.

Objednala jsem si odstín 01 light. Musím však říci, že jsem skutečný extrém. Mám bledou porcelánovou tvář, která ani po opálení nevypadá zdravě. Běžně make-up nenosím, jelikož mi i ten nejsvětlejší je tmavý. Očekávala jsem tedy, že ani tento nebude výjimkou. Skutečně je o odstín tmavší, než má pleť, nicméně není to taková hrůza! Mile mě překvapilo, že si troufám říci, postačí malé opálení a krém mi sedne. Případně jej budu využívat, pokud si opálím dekolt a obličej ne, tak abych sjednotila barvu mé kůže. Perfektní je fakt, že BB krém má podtón do růžova (sedne i neutrálním typům). Není to žádná oranžáda, což se u těchto produktů jen tak nevidí! V tom je jedinečný.


Tubička je praktická. Obal jednoduchý a minimalistický. Obsahuje 50ml, což je běžná šarže. Co mě ale okouzlilo maximálně je vůně! Takovou jsem ještě nikdy dříve necítila a totálně jsem se zamilovala! Je to vůně luxusního produktu, kterou bych dokázala čuchat celý den. Nejprve jsem BB krém testovala pouze na ruku, rozetřela jsem a dále si jej nevšímala. Po chvíli jsem se poškrábala rukou na nose a ucítila onu vůni. Páni! Dokázala bych si ji představit i jako klasickou voňavku! Nutně potřebuji další produkty, které takto voní!

BB krém se velmi snadno roztírá (jak pomocí štětce, tak polštářky prstů), rychle se vpije do pleti a vytvoří finish, který se mi zamlouvá. Pleť je rozzářená a působí vitálně. Neočekávej žádné velké krytí, pouze ti lehce sjednotí pleť a zakryje začervenání. Na pleti je příjemný, hydratuje (není pod něj potřeba hydratovat nebo podkladová báze) a časem úplně zapomeneš, že na pleti nějaký produkt máš. Měla jsem již zkušenost s BB krémem od Biodermy a očekávala jsem, že tento od Ziajy bude na tom kvalitou hůře. Opak je pravdou! Stojí mnohem méně a přesto je (dle mého názoru) lepší!

BB krém mohu doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat