čtvrtek 29. června 2017

RECENZE se Ziajou v koupelně

Tentokrát jsem si pro tebe připravila recenzi na dva produkty, které se mnou zavítali do mé sprchy. Konkrétně se bude jednat o sprchový gel/pěnu do koupele a o peelingovou pastu, na kterou jsem se velmi těšila, jelikož mi přišla jako zajímavý produkt na testování. Tak jdeme na to!



Ziaja Sprchový gel

Minule jsem si objednávala sprchový gel s vůní brusinka - lesní jahoda (více se dočteš: http://ladyvanilka.blog.cz/1706/recenze-nove-zkusenosti-se-ziajou). Jelikož ten jsem již spotřebovala a byla jsem maximálně spokojená, rozhodla jsem se vyzkoušet i variantu borůvka a rybíz. A jestli něco Ziaja skutečně umí, pak to jsou vůně! Opět je to nádherná svěží vůně ideální na období léta. Není to klasická chemická vůně, kterou cítíš u každého druhého produktu v drogerii, tohle je opravdu pecka!

Jelikož má lahvička 500ml, používám tento sprchový gel jako pěnu do koupele. Je to ideální množství, které mi při každodenním používání vydrželo měsíc. Stačí malé množství a vytvoří bohatou pěnu. Plus máš zaručeno, že koupelna bude krásně provoněna borůvkami a rybízem.

Baví mě, že je gel fialový. Obal je minimalistický a krásný. Jistě by vypadal pěkně i jako součást nějaké dárkové sady pro tvé blízké.

Gel slibuje: "Hydratuje pokožku a chrání ji před vysoušením. Zjemňuje a zklidňuje podráždění." Jak jsem již jednou psala, i u této verze musím konstatovat, že žádná hydratace se nekoná, nicméně ani mou pokožku nevysušuje, nijak nedráždí, nemám s ním nejmenší problém.


Ziaja Manuka Peelingová pasta 75 ml

Peelingovat pasta? To zní skutečně zajímavě. Musela jsem ji pro vás vyzkoušet. Má 75ml a stojí 109Kč, což je příznivá cena. Nachází se v minimalistickém praktickém obalu s designem typickým pro Ziaju.

Produkt je určen pro mastnou, smíšenou a normální pokožku. V žádném případě bych jej nedoporučila pleti citlivé!

Co slibuje:
- Účinně napravuje nedokonalosti pleti.
- Zabraňuje tvorbě černých teček.
- Čistí póry a připravuje pleť pro další kosmetické ošetření.
- Obnovuje přirozenou rovnováhu a svěžest pokožky.

Čisticí složky: Výtažek z listů stromu Manuka, který má antibakteriální vlastnosti, stahující - normalizační zelený jíl a aktivní mycí báze.

Konzistencí je to skutečně pasta! Na pleti zanechává bílé skvrny, jako když se omylem zašpiníš od pasty. Hůře se rozmazává. Vůně je příjemná (klasicky krémová).

Ano, občas se stane, že pleti nějaký produkt nesedne a tohle je právě ona situace. Peeling obsahuje velmi tvrdé malé částečky, které až agresivně pleť drhnou. Po aplikaci má pleť byla celá červená, naskákaly mi pupínky a odřeniny mě pálily. Mé pleti vyhovují spíše jemnější peelingy. Za mě tedy určitě ne, ale není vyloučeno, že někomu jinému peeling sedne jako prdel na hrnec!


Žádné komentáře:

Okomentovat