čtvrtek 1. června 2017

Nejlepší voděodolné levné řasenky!

Jakmile se venku oteplí, znamená to pro mě jíti do plavek. Jsem velkým fanouškem plavání, potápění a bazénů obecně. Přes zimu jsem si dávala pauzu a věnovala se raději cvičení doma, nyní konečně můžu opět vyrazit si zaplavat.
Ačkoliv mi nedělá problém vyjít z domu nenamalovaná, přesto občas mám náladu si dát aspoň tu řasenku, když jdu na koupaliště. Vyzkoušela jsem jich již desítky. Některé mi vyhovovaly, jiné méně. V tomto článku ti ukážu dvě favoritky, které se v mém žebříčku nejlepších voděodolných řasenek umístily na prvních dvou místech.

Dermacol Mega Lashes voděodolná řasenka pro objem


Řasenky od Dermacolu jsem si v poslední době velmi oblíbila, ale musím uznat, ž
e žádná z klasických řasenek mi nevyhovovala tolik, jako tato voděodolná. Má 12,5ml a stojí 229Kč. Její obal je lesklý, modro-zlatý - to se mně osobně velmi líbí.

Kartáček má naprosto klasický. Obsahuje mnoho různě dlouhých štětinek. Je tak akorát veliký - menší špičkou precizně dostaneš kamkoliv. Textura je taková krémová. Není příliš řídká, tedy nezatěžuje řasy, které by tím pádem nevydržely natočené. Ovšem není ani příliš suchá. Zlatý střed.

Řasenka řasy pěkně zahustí a hlavně natočí, což je u mě priorita číslo jedna u těchto produktů! Vůbec neslepuje, nežmolkovatí ani nevytváří efekt pavoučích nožiček. Tato řasenka je SKUTEČNĚ voděodolná! Bez problému zvládne slzení, pot, déšť a hlavně bazén (dokonce i potápění). Neopadává poté pod oko, drží jako přibitá. Bezchybná, dokud ji neodlíčím.

Za mě určitě jednička s hvězdičkou!



Maybelline Lash Sensational voděodolná řasenka pro prodloužení a zvětšení objemu řas


Představuji ti sestřičku od mé nejoblíbenější řasenky Maybelline Lash Sensational. Tohle je její voděodolná verze, kterou jsem prostě musela vyzkoušet! Má 9,4ml a stojí 182Kč. Od klasické verze této řasenky se liší pouze modrým nápisem na obalu.

Kartáček je totožný s již zmíněnou ségrou. Je lehce ohnutý, má spíše kratší štětinky, které řasy neslepují. S kartáčkem se velmi dobře pracuje a vlivem toho, jak je zahnutý, perfektně řasy natočí. Co se ale liší, je textura řasenky. Nemůžu říci, že by byla příliš tekutá nebo suchá - opět je to zlatý střed. Ovšem něco jinak tam určitě je, jelikož na mých řasách nedělá tak skvělý efekt jako zmíněná nevoděodolná....

Řasy pěkně oddělí, natočí a lehce zahustí. Bohužel při vícero vrstvách začíná vytvářet tzv. pavoučí nožičky a lehce žmolkuje. Pokud řasenku chceš používat pouze při slzení, pocení (v létě ideálka) nebo plavání, aniž bys ponořila hlavu, pak je tato řasenka voděodolná. Pokud by ses s ní ovšem chtěla potápět, začne lehce opadávat a drolit se pod oko. Na tváři se poté objevují nehezké černé skvrny.

Řasenka od Dermacolu je sice lepší, ovšem tato rozhodně není na svou cenu špatná a ráda ji využívám.

Dermacol Cleansing odličovač voděodolného make-upu

Ještě zde musím zmínit přípravek, kterým posléze řasenky odličuji. Tento dvoufázový odličovač má 120ml (což je poměrně malé balení) a stojí 113Kč. Obsahuje navíc olejovitou složku, s kterou odličování voděodolného make-upu je hračka.

Stačí promíchat a obě složky spojit. Poté nanést na tamponek, přiložit jej k oku, nechat řasenku se rozpustit a jemným tahem pak odlíčit. S tímto je to opravdu velmi jednoduché a rychlé. Mé oční okolí nijak nedráždí, oči mi po něm neslzí.

Já jsem maximálně spokojená a můžu říci, že jsem lepší odličovač voděodolného make-upu nikdy neměla!

Žádné komentáře:

Okomentovat